Renault Espace, (II) 1991 - 1997

Įvertinimas
3.2 13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7) Viso įvertinimų: 28
  • Patikimumas 2.719% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)
  • Varikliai 3.81% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Interjero kokybė3.317% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Komfortas 3.518% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Valdymas 3.83% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Ar rekomenduoju Taip 64% Ne 36%
Kėbulai Vienatūris Benzinas: 2.0 - 2.9 litroDyzelinas: 2.1 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    1995 metais Renault kompanija pristatė labai įdomų „showcar‘ą“ pavadintą Espace F1 ir sukurtą kartu su Matra kompanija. Automobilis buvo skirtas paminėti tiek Espace 10 metų jubiliejų, tiek Renault kompanijos dalyvavimo prestižinėse F1 varžybose 10 metų jubiliejų. Ši nepaprasta transporto priemonė buvo greičiau F1 bolidas nei Espace vienatūris. Jis turėjo itin lengvą anglies pluošto važiuoklę ir kėbulą, bei 3.5 litro 40 vožtuvų F1 Renault RS5 V10 variklį. Šio „universalo“ duomenys tokie: 800 AG galia leidžianti nuo 0–100 km/h įsibėgėti per 2.8 sekundės ir pasiekti maksimalų 312 km/h greitį. Įspūdingi keraminiai stabdžiai leido šiam F1 Espace nuo 0–270 km/h įsibėgėti ir visiškai sustoti 600 metrų atkarpoje. Ši Espace versija buvo pristatyta video žaidime Gran Turismo 2.

    Espace F1 bolidas:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Stipriai atnaujintas Espace buvo pradėtas gaminti 1991 metais su modernesniu Renault kompanijai būdingu dizainu. Nors tai ir nebuvo visiškai naujas modelis, tačiau jis turėjo ne tik atnaujintą išorę, tačiau ir naują prietaisų skydelį. 1995 metais Renault kompanija pristatė labai įdomų „showcar‘ą“ pavadintą Espace F1 ir sukurtą kartu su Matra kompanija. Automobilis buvo skirtas paminėti tiek Espace 10 metų jubiliejų, tiek Renault kompanijos dalyvavimo prestižinėse F1 varžybose 10 metų jubiliejų. Ši nepaprasta transporto priemonė buvo greičiau F1 bolidas nei Espace vienatūris. Jis turėjo itin lengvą anglies pluošto važiuoklę ir kėbulą, bei 3.5 litro 40 vožtuvų F1 Renault RS5 V10 variklį. Šio „universalo“ duomenys tokie: 800 AG galia leidžianti nuo 0–100 km/h įsibėgėti per 2.8 sekundės ir pasiekti maksimalų 312 km/h greitį. Įspūdingi keraminiai stabdžiai leido šiam F1 Espace nuo 0–270 km/h įsibėgėti ir visiškai sustoti 600 metrų atkarpoje.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (28)
Daugiau atsiliepimų 
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video