Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992

Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992
Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992
Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992
Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992
Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992Mazda RX-7, (FC) 1985 - 1992
Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai KabrioletasKupė Benzinas: 1.3 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Nors net 363 kg sunkesnis ir labiau orientuotas į komfortą nei pirmtakas, antros kartos modelis ir toliau pelnė įvairiausius apdovanojimus. “FC” serijos Mazda RX-7 1986 metais buvo pripažintas „Motor Trend“ metų užsienio gamintojo automobiliu, o „Turbo II“ versija 1987 metais žurnale „Car and Driver” pateko tarp dešimties geriausiųjų.

    1988 metais Mazda kompanija pristatė kabrioletą RX-7 su „FC3C“ su atmosferiniu varikliu:



    1989 metais pristatydama atnaujintą RX-7 ir siekdama paminėti RX-7 modelio dominavimą IMSA lenktynėse, Mazda pristatė ribotos serijos GTU modelį. Išlengvintas automobilis turėjo ranka nuleidžiamus langus, neturėjo galinio valytuvo, stoglangio ar oro kondicionieriaus. Tačiau turėjo keturių stūmoklių priekinius stabdžius, aušinamus galinius stabdžius, nuo važiavimo greičio priklausantį vairo stiprintuvą, sportines sėdynes, oda aptrauktą vairą, 16 colių ratus ir tik GTU skirtą riboto slydimo diferencialą:

VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Visų mėgstamas tipiškas 80-ųjų sportiškas automobilis
  • Gerai valdomas
  • Rotorinis variklis
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Kėbulo ir interjero dizainui kiek trūksta autentiškumo
  • Kiek trūksta galios palyginus su konkurentais
  • Rotorinis variklis
"Mazda RX-7 dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš itin sėkmingų sportinių automobilių, kurie tuo metu buvo itin populiarūs Amerikos rinkose - vienas tokių buvo Porsche 928, kitas kiek naujesnis ir pigesnis Porsche 944"
Apžvalga
Antros kartos Mazda RX-7 yra tipiškas 80-ųjų metų automobilių pramonės kūrinys – „švarus“ kėbulo dizainas, spartietiškas interjeras, nedidelis automobilio svoris ir smagus aukštus sūkius mėgstantis rotorinis variklis. Mazda kūrėjų komanda, vadovaujama vyriausiojo projektų inžinieriaus Akio Uchiyama kurdama šį RX-7 fokusavosi į JAV rinką, kurioje buvo parduota dauguma pirmosios kartos RX-7 modelių. Dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš itin sėkmingų sportinių automobilių, kurie tuo metu buvo itin populiarūs Amerikos rinkose. Vienas tokių buvo futuristiškas dar 70-aisiais metais pristatytas Porsche 928 automobilis iš kurio RX-7 “paveldėjo” tiek puikų kėbulo dizainą, tiek nepriklausomos galinės pakabos komponuotę. Kitas buvo kiek naujesnis ir pigesnis Porsche 944 modelis, kurį galima vadinti tiesioginiu Mazda RX-7 konkurentu arba dar pigesnis Porsche 924, kurio interjeras galima sakyti buvo tiesiog nukopijuotas Mazda inžinierių. Su antros kartos RX-7 modeliu Mazda pristatė dinaminę pakabos sistemą (DTSS). Ši pakaba pasižymėjo tuo, kad turėjo specialias pakabos valdymo stebules, kurios leido pasyvų galinių ratų pasukimą esant didesnėms nei 0,5 g apkrovoms posūkiuose. Tokiu būdu automobilio elgsena posūkiuose buvo geriau kontroliuojama. Kita tuo metu nauja funkcija buvo reguliuojamos pakabos sistema (AAS), kuri galėjo koreguoti pakabos amortizavimo charakteristikas priklausomai nuo kelio sąlygų. Mazda RX-7 “serija 4” buvo gaminama nuo 1986 iki 1988 metų ir turėjo atmosferinį 13B-VDEI variklį, kuris išvystė 146 AG (109 kW) galią. Galingesnė versija “Turbo II” turėjo turbokompresorių ir išvystė gana solidžią 182 AG (136 kW) galią ir 248 Nm sukimo momentą prie 3500 aps./min. Atnaujinta “5 serija” buvo gaminama nuo 1989 iki 1992 metų ir turėjo atnaujintą kėbulo dizainą, tobulesnį variklio valdymą, taip pat lengvesnius rotorius ir didesnį suspaudimo laipsnį. Atmosferinis 13B-DEI variklis dabar siekė 160 AG (119 kW) galią, o versijos su turbokompresoriumi visus 200 AG (149 kW) ir 264 Nm sukimo momentą prie 6500 aps./min.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video