Lada 2101, 1970 - 1984

Įvertinimas
3.6 Viso įvertinimų: 8
  • Patikimumas 3.0
  • Varikliai 4.0
  • Interjero kokybė3.6
  • Komfortas 3.5
  • Valdymas 3.6
  • Ar rekomenduoju Taip 75% Ne 25%
Kėbulai SedanasUniversalas Benzinas: 1.2 - 1.5 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Automobilis vakarų šalyse žinomas kaip Lada, sovietų sąjungos ribose ir kitose rytų bloko šalyse vadintas "Žiguli" ištiesų yra Fiat 124 automobilio versija gaminta pagal licenziją:



    Nors šis automobiliukas neturėjo įspūdingų charakteristikų, tačiau specialiai pritaikytos Žigulių versijos sėkmingai dalyvavo įvairiose ralio varžybose:


    Buvo gaminamos Žigulių versijos su Wankel tipo rotoriniais varikliais. Tik keletas kompanijų visame pasaulyje (tame tarpe Mazda) ryžosi gaminti modelius su šiais varikliais dėl specifinio aptarnavimo, didelių kuro, bei tepalo sanaudų.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Gerai pažįstamas, tačiau jau primirštas sovietmečio laikus įkūnijantis automobilis. VAZ-2101 yra kompaktiškas sedanas arba universalas (VAZ-2102) gamintas AvtoVAZ kompanijos nuo 1970 iki 1984 metų. Automobilis vakarų šalyse žinomas kaip Lada, sovietų sąjungos ribose ir kitose rytų bloko šalyse vadintas "Žiguli" yra Fiat 124 automobilio versija gaminta pagal licenziją. Pagrindiniai VAZ-2101 ir Fiat 124 skirtumai yra storesnio plieno kėbulas, pas VAZ variklio vožtuvai išdėstyti virš variklio galvos, aliumininiai būgniniai galinių ratų stabdžiai vietoje diskinių. Automobilis turėjo 1.2 L benzininį variklį ir galinius varomuosius ratus. Ankstyvosios VAZ-2101 versijos turėjo variklio užvedimo rankeną, kad automobilį būtų galima užvesti ir per sibiro šalčius. VAZ-2101 buvo draudžiama pardavinėti vakarų šalyse dėl to, kad nekonkuruotų su Fiat 124, tačiau nuo 1974 metų minėtą Fiat pakeitė 131 Mirafiori modelis ir Žigulys buvo pradėtas pardavinėti vakarų rinkose, tai tęsėsi iki pat 1989 metų. Buvo gaminamos įvairios VAZ-2101 versijos - VAZ-21011, VAZ-21013, VAZ-21016 ir kitos, kurių pagrindinis skirtumas buvo variklio darbinis tūris. Nors šis automobiliukas neturėjo įspūdingų charakteristikų, tačiau specialiai pritaikytos Žigulių versijos sėkmingai dalyvavo įvairiose ralio varžybose. Dar įdomiau tai, kad buvo gaminamos Žigulių versijos su Wankel tipo rotoriniais varikliais. Tik keletas kompanijų visame pasaulyje (tame tarpe Mazda) ryžosi gaminti modelius su šiais varikliais dėl specifinio aptarnavimo, didelių kuro, bei tepalo sanaudų.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (8)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus