Hyundai Ioniq 6, 2022 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Sedanas Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Įprasta, kad automobilių gamintojai savo automobiliams paprastai formuoja vieningą stilių. Tai dar labiau pastebima elektromobilių gamoje, kurie dažniausiai tampa panašūs vieni į kitus kaip du vandens lašai. Tarkim ID. elektromobilių serija Volkswagen arba EQ serija Mercedes-Benz kompanijoje. O štai Hyundai kompanija prieš metus pristačiusi kampuotų sportiškų formų Ioniq 5 modelį, dabar mus nustebina visiškai kitokios stilistikos Ioniq 6 modeliu. Naujasis Hyundai elektromobilis atrodo visiškai kitoks – tai be galo aptakus, glotnių apvalainų linijų, ištęstos formos su nuožulnia galine dalimi šeimyninis automobilis. Būtų gal kiek keista, tačiau toks automobilio dizainas formuoja aiškią žinutę – tai itin aerodinamiškas elektromobilis skirtas maksimaliam nuvažiuojamam atstumui ir maksimaliam šeimos poreikių patenkinimui. Būten tokia automobilio forma yra pati aerodinamiškiausia. Taigi, pati efektyviausia galiniais ratais varoma ir 77,4 kWh talpos bateriją turinti Ioniq 6 versija gali įveikti net 610 kilometrų siekiantį atstumą. Pasirinkus versiją su visų varomųjų ratų pavara, įveikiamas atstumas siekia 583 km. Šie duomenys buvo užfiksuoti naudojant „WLTP“ bandymų procedūrą. Našiausia yra tik galiniais ratais varoma versija su standartine 53 kWh talpos baterija – ji vidutiniškai sunaudoja tik 13,9 kWh/100 km. Teoriškai šis Hyundai Ioniq 6 modelis šiai dienai yra pats efektyviausias elektromobilis rinkoje. Tokius duomenis pasiekti leido šio automobilio gamybai panaudota Hyundai kompanijos elektromobilių architektūros modulinė platforma E-GMP ir itin žemas oro pasipriešinimo koeficientas, pasiekiamas dėl automobilio kėbulo dizaino. Ioniq 6 oro pasipriešinimo koeficientas yra vos 0,21 ir yra mažiausias tarp visų kompanijos gaminamų transporto priemonių ir vienas žemiausių visoje rinkoje. Oro pasipriešinimo koeficientą mažiną ir tokie inžineriniai sprendimai kaip, kad priekinio buferio apačioje, viduryje esančios aktyvios oro sklendės. Kai baterija įkaista ši sklendė atsidaro ir ją aušina, kai to nereikia ji būna uždaryta. Be to elektromobilio kėbulo neturi beveik jokių aštrių kampų, kurie sujauktų oro srautus. Norėdami tai pasiekti automobilio kūrėjai paslėpė durelių rankenas, kurios yra integruotos į duris. Taip pat nedideli skaitmeniniai šoniniai veidrodėliai-kameros, kurie sukuria gerokai mažesnį pasipriešinimą orui nei klasikiniai veidrodėliai. Dar viena puiki automobilio savybė yra neįtikėtinai didelis atstumas tarp ašių siekiantis net 2950 mm. Šis sprendimas leidžia užtikrinti ypatingai erdvų interjerą ne tik priekyje, bet ir gale sėdintiems keleiviams. Prie bet kokių priekinės sėdynės padėčių, gale vietos užteks net labai ilgas kojas turinčiam žmogui. Tiesa, vietos galvai galinėse sėdynėse sėdintiems keleiviams yra kiek mažiau. Tai yra duoklė puikiai automobilio aerodinamikai, kuriai užtikrinti reikalinga nuožulni galinė automobilio dalis. Kalbant apie erdvę, jos gali pritrūkti keliautojams ar norintiems pervežti didelių gabaritų krovinius. Kad ir kaip atrodytų Hyundai Ioniq 6 nėra hečbekas, todėl turi klasikinę sedano bagažinės ertmę. Automobilio bagažinės talpa yra gana siaura ir gili ir sieka tik 401 litrą. Tiesa, priekyje yra dar viena bagažinė, kurios talpa modeliuose su galiniais varomais ratais siekia 45 litrus, o modeliuose su visais varomais ratais dar mažiau – vos 14,5 litrus.
Pilna apžvalga
Panašūs automobiliai