Honda Legend, 2004 - 2012

Įvertinimas
4.0 9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3) Viso įvertinimų: 4
  • Patikimumas 4.511% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Varikliai 4.55% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Interjero kokybė4.212% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
  • Komfortas 4.213% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
  • Valdymas 4.26% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Ar rekomenduoju Taip 75% Ne 25%
Kėbulai Sedanas Benzinas: 3.5 - 3.7 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Šios kartos Legend tapo 2004 Metų Japonijos Automobiliu. Ir tai buvo ketvirtas kartas per 5 metus kai metų automobiliu išrenkamas Honda automobilis!

    Naujai suprojektuotas 3.5 L V6 buvo pakeisti nuo 90 laipsnių išdėstymo į V formos su 60 laipsnių išdėstymu ir buvo pridėta VTEC technologija – pirmą kartą į Legend automobilį.

    Žurnalas „Car and Driver“ 2005 metais automobilį išrinko tarp dešimties geriausių.

    Šios kartos Legend visų varomųjų ratų pavara "SH-AWD" pelnė Mosuto 2005 metų RJC technologijos apdovanojimą, bei buvo pripažinta viena geriausių 2004 metų autoindustrijos inovacijų (pagal žurnalą „Popular Science“).
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Visi varomieji ratai
  • Stabilus kelyje
  • Puiki interjero kokybė
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Maža erdvė ant galinių sėdynių
  • Kėbulo dizainas stipriai prasilenkia su premium segmento flagmanų tendencijomis
Apžvalga
Aerodinamiškų, prigludusių formų Legend tik pasirodžiusi iš karto tapo 2004 Metų Japonijos Automobiliu. Tai ketvirtas kartas per pastaruosius 5 metus kai metų automobiliu išrenkamas Honda automobilis! Šio automobilio kėbulo gamyboje panaudotas anglies pluoštas ir aukščiausios kokybės plienas, o variklyje - aliuminio ir magnio detalės. Naujas automobilis turi 300 AG (221 kW) galios variklį (100 km/h pasiekia per 7.5 s) ir begalę naujausių technologijų. Naujai suprojektuotas 3.5 L V6 turėjo kiek kitokią konfigūraciją - buvo pakeistas nuo 90 laipsnių išdėstymo į V formos su 60 laipsnių išdėstymu ir buvo pridėta VTEC technologija – pirmą kartą į Legend automobilį. Honda flagmanas taip pat turi išmanią visų varomųjų ratų pavarą pavadintą "SH-AWD", kuri gavo Mosuto 2005 metų RJC technologijos apdovanojimą. Automobilyje sportiškumas suderintas su prabangiu važiavimo patogumu. Legend turi daugybę saugumą, komfortą didinančios įrangos kaip antai naktinio matymo sistema su automatine pėsčiųjų atpažinimo technologija. Ši sistema atpažįsta žmogaus siluetą, jį pažymi ant priekinio stiklo ir duoda perspėjantį garsinį signalą. Galima pasirinkti kelio laikymosi pagalbos sistemą (LKAS), kuri gali daryti nedideles vairo korekcijas važiuojant didelio spindulio (daugiau nei 220 metrų) posūkiuose tam, kad išlaikyti automobilį teisingoje trajektorijoje. Automatiškai per 10 cm pasikeliantis variklio gaubtas susidūrimo su pėsčiuoju atveju sukonstruotas tam, kad žmogus susižeistų kuo mažiau. Dėl to paties saugumo automobilio valytuvai suprojektuoti, kad lengvai deformuotųsi. Automobilis išties modernus ir yra tikras tehnologijų, komforto ir prabangos flagmanas Honda modelių gamoje.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (4)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video