Honda Civic, (AG/AH/AJ/AK/AT/AU) 1983 - 1987

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai HečbekasSedanasVienatūris Benzinas: 1.2 - 1.6 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Patikimas
  • Dinamiškas
  • Gerai valdomas
  • Itin visapusiškas automobilis
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Prastos interjero medžiagos
  • Maža bagažinė
  • Skurdus interjeras
"Po variklio dangčiu Honda montavo benzininius variklius, tarp kurių buvo ir ypatingas 1,6 litro darbinio tūrio variklis, kurio galia siekė neįtikėtinas 150 AG. Visas pasaulis buvo apstulbintas, kad toks mažytis automobilis su tokiu nedideliu varikliu ir be turbinų gali išspausti tokią galią. Tai buvo VTEC technologijos pradžia"
Apžvalga
Trečios kartos Honda Civic buvo tikra revoliucija. Tai buvo laikai kai iš Japonijos gamintojų niekas nesitikėjo lyderystės automobilių pramonėje, tačiau ji staiga prasidėjo. 1983 metais didžiausios naujienos iš Japonijos buvo trečios kartos Honda Civic ir kultinis video žaidimas „Mario Bros“. Ir jei garsusis video žaidimas savo populiarumo dar turėjo sulaukti, tai Civic buvo hitas nuo pat pradžių. Kodėl jis tapo toks populiarus? Jau gerokai anksčiau iki pasirodant šiam Civic, buvo gaminami nebrangūs miesto automobiliai tokie kaip Fiat 500, taip pat jau buvo gaminami kompaktiški bet visapusiški šeimos automobiliai tokie kaip Volkswagen Golf. Tad Honda Civic nebuvo pirmasis, tačiau buvo tas kuris geriausiai suderino pigumą, praktiškumą ir sportiškumą. Pleišto formos Civic dizainas su stačiakampio formos žibintais tuo metu buvo labai modernus ir aerodinamiškas, tuo pačiu automobilis išlaikė nedidelius gabaritus. Be to Civic turėjo nedidelius ekonomiškus variklius, neprastą patikimumą ir sportišką pakabą. Visas šis derinys užtikrino didelį automobilio populiarumą. Be to Civic buvo gaminamas su įvairiais kėbulo variantais: trijų durų hečbeko, sportiško kupė pavadinimu “CRX”, sedano ir net vienatūrio “Shuttle”. Pastarasis buvo keistas vienatūrio, universalo ir nedidelio visureigio derinys. Civic hečbekas neturėjo pilnavertės bagažinės durų, nes į viršų buvo galima atidaryti tik stiklinę durų dalį. Viduje Civic buvo lygiai toks pats lakoniškas ir paprastas kaip išorėje. Prietaisų skydelyje priklausomai nuo variklio ir apdailos lygio buvo degalų, aušinimo skysčio temperatūros rodikliai bei spidometras. Kai kurios versijos turėjo ir tachometrą. Po variklio dangčiu Honda montavo tris variklius, tarp kurių buvo ir ypatingas 1,6 litro darbinio tūrio variklis, kurio galia siekė neįtikėtinas 150 AG. Visas pasaulis buvo apstulbintas, kad toks mažytis automobilis su tokiu nedideliu varikliu ir be turbinų gali išspausti tokią galią. Tai buvo VTEC technologijos pradžia. Nepamirškime, kad tais laikais tokio dydžio automobilio variklio galia paprastai buvo kažkur tarp 50 ir 70 AG. Štai toks nepaprastas buvo šis Civic modelis.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video