Ford Focus, 1998 - 2005

Įvertinimas
3.7 1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8) Viso įvertinimų: 43
  • Patikimumas 3.75% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Varikliai 3.76% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Interjero kokybė3.62% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Komfortas 3.33% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)
  • Valdymas 4.410% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Ar rekomenduoju Taip 74% Ne 26%
Kėbulai HečbekasSedanasUniversalas Benzinas: 1.4 - 2.0 litroDyzelinas: 1.8 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Buvo gaminama reta Focus RS versija, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia. Laidoje „Top Gear“ jos vedėjas Jeremy Clarkson pažymėjo, kad nors Focus RS trūksta to pagreičio pojūčio, kurį turi Subaru Impreza WRX, tačiau automobilis yra taip puikiai valdomas lyg važiuotų animaciniame filmuke.

    Ford Focus buvo itin plačiai naudojamas įvairiuose ralio čempionatuose, tame tarpe ir FIA WRC, kur laimėjo ne vieną pergalę, tačiau bendroje įskaitoje nusileisdavo Peugeot 206 WRC, Subaru Impreza WRC ar Citroën Xsara WRC automobiliams.


    1999 metais Focus pelnė prestižinį Europos metų automobilio, o 2000 metais Šiaurės Amerikos metų automobilio apdovanojimą.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
1999 metų Europos automobilis. Focus tesė naują Ford dizaino filosofiją „New Edge“, kuri jau buvo matyta Ford Ka ir Ford Cougar automobiliuose. Focus interjeras tai pat radikaliai skiriasi nuo savo pirmtako – jame dominuoja lenktos persikertančios linijos. Spauda labai gyrė Focus valdymą ir važiavimo savybes, kurios savyje derina keleivių patogumą ir valdymo aštrumą. Šiuo aspektu Focus stipriai lenkė pagrindinius konkurentus tokius kaip Opel Astra ir ypač Mk4 Volkswagen Golf. Apžvalgininkai taip pat gyrė nepriklausomą galinę pakabą, galią ir talpumą. Ford interjere naudojamos medžiagos buvo kiek prastesnės nei Opel Astra ir Volkswagen Golf modeliuose, tačiau Mk4 Golf buvo žymiai brangesnis negu Focus. Reikia paminėti ir „karštą“ Focus RS versiją, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (43)
Daugiau atsiliepimų 
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video