Ford Focus, 1998 - 2005
Įvertinimas
3.7
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
- Patikimumas 3.75% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
- Varikliai 3.76% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
- Interjero kokybė3.62% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
- Komfortas 3.33% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)
- Valdymas 4.410% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
- Ar rekomenduoju Taip 74% Ne 26%
Kėbulai
HečbekasSedanasUniversalas
Benzinas: 1.4 - 2.0 litroDyzelinas: 1.8 litro
-
Buvo gaminama reta Focus RS versija, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia. Laidoje „Top Gear“ jos vedėjas Jeremy Clarkson pažymėjo, kad nors Focus RS trūksta to pagreičio pojūčio, kurį turi Subaru Impreza WRX, tačiau automobilis yra taip puikiai valdomas lyg važiuotų animaciniame filmuke.
Ford Focus buvo itin plačiai naudojamas įvairiuose ralio čempionatuose, tame tarpe ir FIA WRC, kur laimėjo ne vieną pergalę, tačiau bendroje įskaitoje nusileisdavo Peugeot 206 WRC, Subaru Impreza WRC ar Citroën Xsara WRC automobiliams.
1999 metais Focus pelnė prestižinį Europos metų automobilio, o 2000 metais Šiaurės Amerikos metų automobilio apdovanojimą.
Nerijus
Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
1999 metų Europos automobilis. Focus tesė naują Ford dizaino filosofiją „New Edge“, kuri jau buvo matyta Ford Ka ir Ford Cougar automobiliuose. Focus interjeras tai pat radikaliai skiriasi nuo savo pirmtako – jame dominuoja lenktos persikertančios linijos. Spauda labai gyrė Focus valdymą ir važiavimo savybes, kurios savyje derina keleivių patogumą ir valdymo aštrumą. Šiuo aspektu Focus stipriai lenkė pagrindinius konkurentus tokius kaip Opel Astra ir ypač Mk4 Volkswagen Golf. Apžvalgininkai taip pat gyrė nepriklausomą galinę pakabą, galią ir talpumą. Ford interjere naudojamos medžiagos buvo kiek prastesnės nei Opel Astra ir Volkswagen Golf modeliuose, tačiau Mk4 Golf buvo žymiai brangesnis negu Focus. Reikia paminėti ir „karštą“ Focus RS versiją, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (43)
- Ekonomiškas
- Gera pakaba
- Komfortiškas
- Gerai valdomas
- Erdvus salonas
- Prasta garso izoliacija
- Prastos interjero medžiagos
- Prasta pavarų dėžė
- Patikimas auto Atvažinejau 8 metus dabar eina 9 turbut jau paskutiniai ,važiuokle gana patvari važiuoju nemažai tikrai nesiskundžiu,žiemą kad sildytu reikia biški pavažiuoti, privalumas šildomas priekinis stiklas žiemą, variklis tepalu nevalgo
- Puikus automobilis kasdieniam naudojimui Turiu šį auto jau šeštus metus, iš aikštelės pirkau net nepravaziaves,tarnauja tikrai neblogai per 6metus 1karta remontavau generatorių, starteri, važiuoklė sakyčiau irgi gana patvari į metus pravažiuoju apie 15000, tik minusas ka
- Puikus kasdienis automobilis! 1.8 66kw TDDI Šį Focus turiu jau šiek tiek ilgiau nei metus, pasmane universalas 1.8 66kw dyzeliniu varikliu. Per tą laiką pravažiavo pas mane ganetinai nemažai, virš 42 000 km. kaip per maždaug 14 mėnesių tai čia gana didelis atstumas. Važinė
- Focus Mk1 PreFL 1.8 TDDI 66kw universalas Automobilis pas mane jau pravažiavo 7000 kilometrų, todėl galvoju, kad jau galiu šį tą pasakyti apie jį. Žinoma su eksplotacija, remontais daug susidurti neteko, todėl apie tai pakalbėsiu mažiau... Pirmiausias dalykas, ką norėči
- Fainas 1999 1.8 TDDI 66kw Ghia Puikus auto. Genda ne daugiau nei reikia. Vienintelis rimtesnis gedimas, kuro siublio elektrinė dalis. Labai patenkintas varikliu. Pirkau su 160 k rida, (spėčiau tikra 260). Pardaviau su 320 (jei spėjimai teisingi, tri tikra tuom
- tddi prasta garso izoliacija, sunkiaikuriasi ziema,super brangi eksplotacija,vienintelis geras dalykas tai gan patvarivaziuokle
- Ford Focus 1999 TDDi 1.8 66KW Perkant buvo pakankamai nebrangus, pagal metus ir kitas charakteristikas tikrai geras aparatas. Elektronikos pilna, bet bėdų daug neturėjau, gerai kūrėsi, mikštai važiavo trauka pakankama. Važiuoklė nebloga, TA variau 3 kartus. vi
- Fokusiukas Mašina yra vidutinė, kaip už tokia kainą tai visai nebloga. Turi minusų, kad rūdyja LABAI, ir važiuoklė labai sunkiai remontuojama, nes irgi surudyja. Salono elektronika mėgsta gesti. Bet labai talpus karavanas ir gana ne daug deg
- Ford focus 1.8 lx. Sveiki. Is karto pasakysiu jog siuo metu tenka gyventi uzsienyje taigi atsiliepimas paremtas automobili eksplotuojant uzsienyje (UK) patirtimi. Masina nupirkau pries 6 menesius. Priezastis pasirinkimo ta jog sklando daug gandu jo
- DAUG METU VAZINETA FORD FOCUS GHIA 1.8 Automobilis prabuvo mano seimoje apie 10 metu. Is esmes sio automobilio niekam daugiau nerekomenduociau, del daugybes problemu su kuriomis susiduriau. Aisku tai nutiko galbut del aplaidumo ir per mazos meiles a
Daugiau atsiliepimų
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Alfa Romeo 145 1994 - 2001 8
- Alfa Romeo 146 1994 - 2001 10
- Audi A3 1996 - 2003 30
- Audi S3 1998 - 2003 0
- Citroen Xsara 2000 - 2006 8 TOP 10
- Fiat Stilo 2001 - 2007 19
- Honda Civic 2001 - 2005 15
- Honda Civic 2002 - 2005 3
- Mazda 323 1998 - 2004 2
- MG ZR 2001 - 2005 1
- Mitsubishi Carisma 1995 - 2004 30
- Nissan Almera 2000 - 2008 24
- Opel Astra 1998 - 2007 52
- Peugeot 307 2001 - 2008 33
- Renault Megane 1995 - 2002 25
- Rover 25 1999 - 2006 5
- Seat Leon 1999 - 2005 7
- Subaru Impreza 2003 - 2005 1
- Toyota Corolla 1997 - 2002 12
- Volkswagen Golf 1997 - 2003 72
Rekomenduojami video