Ford Fiesta, (BE13) 1989 - 1997
Įvertinimas
3.8
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
- Patikimumas 3.810% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
- Varikliai 3.81% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
- Interjero kokybė3.212% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
- Komfortas 3.210% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.8)
- Valdymas 4.08% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
- Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai
Hečbekas
Benzinas: 1.0 - 1.8 litroDyzelinas: 1.7 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Didelis variklių pasirinkimas, įskaitant sportiškas versijas
- Itin praktiškas
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Ford įvaizdis nesiekė VW lygio, tai mažino automobilio vertę
- Kėbulo korozija
Apžvalga
Trečios kartos Ford Fiesta buvo pirmoji su 5 durų hečbeko versija – tai buvo viena iš sėkmės Europos rinkoje priežasčių. Automobilio dizainas buvo tipiškas tų laikų Ford su dideliais priekiniais žibintais, dideliais posūkių žibintais ir elegantiškais lašo formos žibintais gale. Automobilis buvo panašus į didesniuosius brolius – Ford Escort, Sierra ir net į didijį Ford Scorpio. Viduje automobilis buvo paprastas ir funkcionalus – apvalainų formų stilius dar nebuvo išpopuliarėjęs, tad dizaine dominavo griežtos ir funkcionalios formos. Fiesta buvo galima užsisakyti su stoglangiu, kasečių grotuvu, oro kondicionieriumi ir elektriniais langais. Ford siūlė ekonomiškus variklius - eilę benzininių agregatų ir vieną dyzelinį. Visi jie buvo sujungti su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže. Kas įdomu, kad Ford kompanija net ir tokiame mažame automobilyje diegė sportiškas versijas. 1989 metais buvo išleista „XR2i“ versija su aštuonių vožtuvų CVH varikliu, kurio galia buvo 104 AG (76 kW). Fiesta RS Turbo versija buvo pristatyta 1990 metais ir gaminta iki 1992 metų. „RS Turbo“variklis turėjo tokį patį 1.6 L darbinį tūrį kaip ir „XR2i“, tačiau mažesnį suspaudimo laipsnį ir žinoma turbiną tik kiek mažesnę nei Ford Escort RS Turbo modelyje. Kaip ir Ford Escort modelyje, Fiesta turėjo sumontuotą tarpinį aušintuvą, o galia siekė 133 AG esant 5500 aps./min., sukimo momentas buvo 183 Nm esant 2400 aps./min. Vėliau šias abi sportiškas Fiesta versijas pakeitė Fiesta RS1800 versija su atmosferiniu 1,8 litro „Zetec“ varikliu, kurio maksimali galia siekė 130 AG.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (5)
- Fordukas 1.1 clx Nu auto nera stebuklingas dauk remontuot reik nu tikrai ispudzio nepadare islaikimas brangokas tikrai
- Ford Fiesta 1.1 pirkau masina uz 1K lt atvazinejau metus,prasukau 10k km. i naudojimosi pabaiga viskas pradejo byret. susitvarkiau varikli,kad tik vaziuotu i prieki(ner prasmes kisti pinigus i ja).viena kart vaziuojant leidziantis ; nuo kalno,tru
- Ford Fiesta 1.8D Kėbulas būvo blogai prižiūrėtas,todėl teko perdažyti
- Ford fiesta 1,8D 1,8D rudija kaip iprasta fordam slenksciai,arkos,aplink kuro ipilimo skyle. daugiau stovejus servise,negu vaziavus.
- fiesta 1.1 gera masinyte ir ekonomiska, ir talpi, gale tiiikrai daug vietos palyginus su kitomis mini masinomis ;)))
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Fiat Uno 1989 - 1995 0
- Nissan Micra 1992 - 2003 7
- Opel Corsa 1993 - 2000 15
- Peugeot 205 1983 - 1998 0
- Seat Ibiza 1993 - 2002 6
- Volkswagen Polo 1994 - 2001 13
Rekomenduojami video