Fiat Panda, (141) 1980 - 2003 TOP 10

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 0.7 - 1.0 litroDyzelinas: 1.3 litroElektra Pigiau nei benzinas?
  • Ar žinai kad? plus minus
    Pirmoji Fiat Panda karta buvo pristatyta 1980 metais. Tuomet šis automobilis iš kitų Fiat išsiskyrė dar ir tuo, kad vietoje galinių varančiųjų ratų komponuotės buvo pasirinkta priekinių varomųjų ratų.

    1990 metais buvo pristatyta dviejų vietų Panda Elettra, kuri buvo varoma tik elektriniu varikliu! Akumuliatoriai buvo sumontuoti vietoje galinės sėdynes ir užėmė dalį variklio skyriaus, kuriame buvo sumontuotas 19 AG (14 kW) galios elektros variklis. Įdomu tai, kad variklis galią perdavė per įprastą sankabą ir greičių dėžę. Automobilio svoris padidėjo iki 1150 kg, kas vistiek yra maždaug dvigubai mažiau už šiuolaikinius elektromobilius. Tokie eksperimentiniai tų laikų elektromobiliai žinoma buvo pasmerkti nesėkmei dėl nepraktiškumo, didelės kainos ir dėl to, kad nebuvo vsiškai jokios infrastruktūros.


    Fiat Panda Elettra

    Pirmosios kartos Panda sulaukė didelio pasisekimo visoje Europoje: ji iškovojo antrąją vietą 1981 metų Europos metų automobilio rinkimuose į priekį praleidusi tik Ford Escort.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Praktiškiausias savo laikų mini automobilis
  • Paprastas ir pigus
  • Ekonomiškas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Asketiškas salonas
  • Prasta garso izoliacija
  • Prasta įranga
"1990 metais buvo pristatyta dviejų vietų Panda Elettra, kuri buvo varoma tik elektriniu varikliu! Akumuliatoriai buvo sumontuoti vietoje galinės sėdynes ir užėmė dalį variklio skyriaus, kuriame buvo sumontuotas 19 AG (14 kW) galios elektros variklis. Įdomu tai, kad variklis galią perdavė per įprastą sankabą ir greičių dėžę."
Apžvalga
Dar 70-ųjų pabaigoje Fiat generalinis direktorius Carlo de Benedetti paprašė garsaus automobilių kūrėjo Giorgetto Giugiaro iš „Italdesign“ kompanijos suprojektuoti mažą automobilį kuris pakeistų populiarų tačiau pasenusį Fiat 126. Reikalavimai buvo aiškūs: gamybos išlaidos turėjo būti minimalios, automobilis turėjo būti erdvus ir praktiškas, panašiai kaip itin populiarus konkurentas Renault 4 modelis. Projektavimo metu Giugiaro sumanė paprastą kampuotą ir erdvų automobilio kėbulą, maksimaliai paprastas sėdynes, beveik visiškai plokščias grindis, nemažą bagažinę ir asketišką saloną. Galinė sėdynė buvo reguliuojama 7 skirtingais būdais ir ją buvo galima ištiesti taip kaip ištiesiama sofa. Jei reiktų įvardinti kas automobilizme yra tikras minimalizmas – tai Fiat Panda būtų idealus to pavyzdys. Pats Giorgetto Giugiaro Panda apibūdino taip: “Panda yra tarsi džinsai - paprastas, praktiškas drabužis be jokio apsimestinio prašmatnumo. Tai lyg karinis sraigtasparnis – lengvas, racionalus ir skirtas konkrečiam tikslui”. Pirmoji Fiat Panda karta buvo pristatyta 1980 metais. Tuomet šis automobilis iš kitų Fiat išsiskyrė dar ir tuo, kad vietoje galinių varančiųjų ratų komponuotės buvo pasirinkta priekinių varomųjų ratų. Tai yra pigesnis ir praktiškesnis sprendimas, kuris suteikia dar ir daugiau erdvės viduje. Buvo gaminamos dvi Panda versijos: „Panda 30“ varoma 652 cm3 varikliu ir „Panda 45“, kurios darbinis tūris buvo 903 cm3. Pirmosios kartos Panda sulaukė didelio pasisekimo visoje Europoje: ji iškovojo antrąją vietą 1981 metų Europos metų automobilio rinkimuose į priekį praleidusi tik Ford Escort. Nenuostabu, kad toks paprastas, pigus ir praktiškas automobilis buvo gaminamas daugiau nei du dešimtmečius.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video