Ferrari F40, 1987 - 1992

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Kupė Benzinas: 3.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Nuo 1987 iki 1989 metų F40 oficialiai buvo pats greičiausias kelių automobilis pasaulyje (320 km/h), o per visus jo gamybos metus tai buvo pats greičiausias, galingiausias ir brangiausias Ferrari automobilis.

    F40 buvo pirmas kelių automobilis, kuris viršijo 200 mylių per valandą ribą (322 km/h). Per 2006 metų Bonneville Greičio Savaitės renginį su F40 (su nedideliais oro padavimo patobulinimais) buvo pasiektas sunkiai įsivaizduojamas 364 km/h greitis.

    Tai buvo paskutinis automobilis, kuris buvo pradėtas kurti pačio Ferrari įkūrėjo Enzo.

    Abu laidos „Top Gear“ vedėjai Richard Hammond ir Jeremy Clarkson pripažino, kad Ferrari F40 yra „geriausias superautomobilis kokį tik pasaulis yra matęs“.

    Viso buvo pagaminta 1315 F40 vienetai.




VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Legendinis Ferrari superautomobilis Ferrari F40, kurį atpažįsta kiekvienas net ir nesidomintis automobilizmu. Šis puikus automobilis turi viduryje sumontuotą V8 variklį su dviem turbinomis. Automobilis pakeitė Ferrari 288 GTO modelį. Nuo 1987 iki 1989 metų F40 oficialiai buvo pats greičiausias kelių automobilis pasaulyje, o per visus jo gamybos metus tai buvo pats greičiausias, galingiausias ir brangiausias Ferrari automobilis. Jo kaina buvo maždaug 400.000 USD, tačiau kai kurie pirkėjai yra sumokėję ir apie 1.6 milijono USD. Viso buvo pagaminta 1315 F40 vienetai. Enzo Ferrari siekė sukurti superautomobilį, kuris galėtų konkuruoti su Porsche 959. Planas buvo paprastas: sukurti maksimaliai paprastą, maksimaliai galingą, naujausių technologijų sportinį automobilį be jokių įmantrybių skirtą maksimaliam greičiui. Tai buvo paskutinis automobilis, kuris buvo pradėtas kurti pačio Ferrari įkūrėjo Enzo. F40 kėbulas buvo suprojektuotas taip, kad prie didelių greičių F40 galėtų pasitikėti daugiau savo forma nei galia. Stabilumas, o ne aptakumas buvo svarbiausia, be to labai svarbus buvo gale esančio variklio aušinimas. Tai buvo lyg lenktyninis F1 bolidas su uždėtu ant viršaus lengvu kėbulu. Automobilis neturėjo visiškai jokios komforto įrangos, garso izoliacijos, garso aparatūros, prietaisų skydelis turėjo tik būtiniausius prietaisus, net šoniniai langai neatsidarinėjo! Tai lyg didelis kartingas su 477 AG galia! Tokiu būdu F40 turi tik 1100 kg svorį, 477 AG/ 7000 rpm galią, o dinamika yra įspūdingos 4.1 sekundės nuo 0-100 km/h (tuo tarpu kai lenktyninės F40 versijos pasiekė 3.2 sekundės), nuo 0-200 km/h F40 greitinasi per 11 sekundžių (F40 yra kiek greitesnis už Porsche 959, jo didžiausią konkurentą tuo metu). F40 buvo pirmas kelių automobilis, kuris viršijo 200 mylių per valandą ribą (322 km/h). Nuo 1987 iki 1989 metų F40 buvo laikomas greičiausiu pasaulyje automobiliu pasiekusiu įspūdingą 324 km/h greitį. Per 2006 metų Bonneville Greičio Savaitės renginį su F40 (su nedideliais oro padavimo patobulinimais) buvo pasiektas sunkiai įsivaizduojamas 364 km/h greitis. Tai išties unikalus automobilis.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video