Ferrari 288 GTO, 1984 - 1987

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Kupė Benzinas: 2.9 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Ferrari 288 GTO turėjo puikų 2.9 L V8 variklį su dviem turbinom ir 400 AG galia. 288 GTO galėjo įsibėgėti nuo 0-60 mylių per valandą (97 km/h) per 4,8 sekundės, nuo 0–125 mylių per valandą (201 km/h) per 15 sekundžių, o maksimalus greitis buvo 304 km/h. Savo laiku tai buvo vienas greičiausių serijinių automobilių pasaulyje.



VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Ferrari GTO arba Ferrari 288 GTO yra homologuota “įprasto” Ferrari 308 GTB versija, todėl abu automobiliai yra labai panašūs nors techniškai jie labai skiriasi. Automobilio pavadinime raidės “GT” žinoma reiškia „Gran Turismo“, o raidė „O“ - „Omologata“ (itališkai homologuotas). Ferrari gerbėjai žino, kad italų gamintojas bet kam pavadinimo “GTO” neduoda. Paprastai tai yra beveik varžyboms paruošti sportiniai automobiliai, kurių pagaminama nedaug, todėl visi šie automobiliai yra itin vertinami kolekcionierių. Galima sakyti, kad 1984 metais Ženevos automobilių parodoje pristatytas Ferrari 288 GTO yra legendinio Ferrari 250 GTO įpėdinis. Priminsime, kad Ferrari 288 GTO oficialiai yra pats brangiausias automobilis pasaulyje – 2018 metais Sotheby’s aukcione parduotas už neįtikėtinus 48.4 milijonus JAV dolerių. Ir nenuostabu – Ferrari 250 GTO buvo sukurtas lenktynėms, turi puikiai suprojektuotą 3.0 L V12 variklį su 296 AG galia ir nepaprasto grožio kėbulą. Ir žinoma tai itin retas automobilis – buvo pagaminti tik 36 šio automobilio vienetai. Grįžtant prie Ferrari 288 GTO – iš išorės jis nebuvo labai išskirtinis automobilis, beveik toks pats kaip Ferrari 308 GTB. Tačiau GTO buvo gerokai lengvesnis – sparnai buvo gaminami iš stiklo pluošto kompozito, durys iš aliuminio, o stogas buvo pagamintas iš anglies pluošto. Svarbiausias automobilio privalumas yra puikus 2.9 L V8 variklis su dviem turbinom išvystęs 400 AG galią. 288 GTO gali įsibėgėti nuo 0-60 mylių per valandą (97 km/h) per 4,8 sekundės, nuo 0–125 mylių per valandą (201 km/h) per 15 sekundžių, o maksimalus greitis yra 304 km/h. Savo laiku tai buvo vienas greičiausių serijinių automobilių pasaulyje. Nors 288 GTO buvo orientuotas į sportiškumą, tačiau jame vis tiek buvo montuojamas prabangus salonas su zomša apvilktu prietaisų skydeliu, odinėmis sėdynėmis, taip pat buvo galima užsisakyti oro kondicionierių, elektrinius langus ir audio aparatūrą. Buvo pagaminti tik 272 Ferrari 288 GTO vienetai. Visi jie nudažyti raudonai ir tik vienas prototipas buvo geltonos spalvos.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video