BMW M5, (G90/G99) 2024 - dabar

Įvertinimas

0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai SedanasUniversalas Benzinas / Elektra: 4.4 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%

Apžvalga

Praėjo lygiai keturi dešimtmečiai nuo tada, kai pirmasis BMW M5 pralaužė ledus 1984 metais. E28 serijos M5 tapo pirmuoju sportišku keturduriu sedanu BMW gamoje. Iš pradžių BMW M5 buvo varomas atmosferiniu šešių cilindrų eilėje varikliu, vėliau pasirodė antros kartos BMW M5 1988 metais irgi su tokios pačios komponuotės tik didesnio darbinio tūrio varikliu, 1998 metais BMW automobilių gamintojas pristatė V8 jėgainę ir M gerbėjai buvo sužavėti. 2004 metais M gerbėjai buvo sužavėti dar kartą – dabar atmosferiniu aukštų sūkių V10 varikliu. Tačiau 2011 metais pasirodęs V10 nebuvo sutiktas taip pat entuziastingai – automobilis “neteko” dviejų cilindrų, kurie buvo pakeisti dviem turbinomis. 2017 metais variklių skyriuje nieko iš esmės naujo, o transmisija patinka jums ar ne, tapo visais varomais ratais. 2024 metais naujasis BMW M5 mus pasitinka jau kaip įkraunamas hibridas. Naujasis G90 BMW M5 turi tą pačią jėgainę kaip neseniai pristatytas išskirtinis BMW XM visureigis – tai 4,4 litro V8 variklis su dviem turbokompresoriais. Varikliui sukti ratus padeda į aštuonių laipsnių automatinę pavarų dėžę integruotas elektros variklis, kuris siunčia galią į visus keturis ratus. Dėl adaptyvios pakabos ir išmaniosios xDrive sistemos automobilis su 727 AG susidoroja lengvai kaip superautomobilis. Tačiau įdomu tai, kad naujojo BMW M5 pagreitis nuo 0 iki 100 km/h yra per 3,5 sekundės, o tai yra viena dešimtąja prastesnis nei ankstesnės kartos M5.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus

Panašūs automobiliai

Rekomenduojami video