BMW M5, (E34) 1988 - 1995

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai SedanasUniversalas Benzinas: 3.5 - 3.8 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    M5 buvo pristatytas su neįprasto dizaino ratais – tai trijų dalių Style 20 „M-System“ ratai, kuriuos sudarė varžtais užveržiami kryptiniai ratų gaubtai ir penkių stipinų ratlankis. „M-System“ gaubtų paskirtis buvo nukreipti oro srautą ir ištraukti šilumą iš stabdžių mazgo:



    1992 metais BMW pakeitė ratlankių dizainą į „M-System II“ (throwing stars), kurie dar labiau pagerino stabdžių aušinimą dėka didesnių tarpų tarp stipinų ir jų formos kuri nukreipia orą link stabdžių disko:



    1991 metais BMW paprašė dviejų lenktynininkų sukurti „tobulą“ E34 M5 versiją. Ko pasekoje pasirodė keletas įdomių BMW M5 versijų. “Cecotto Edition” – buvo dažomi išskirtinai dviem spalvomis - „Lagoon Green Metallic“ (266) ir „Mauritius Blue Metallic“ (287). Interjero spalvos taip pat buvo ribotos. Žalio varianto interjeras yra dviejų spalvų - rudos ir šviesiai rudos „Nappa“odos įskaitant ir vairą bei vairo centrinės dalies apsiuvimą. Mėlyno varianto - pilkos ir šviesiai pilkos odos spalvų derinys:




    Kitas specialus lenktynių vairuotojui skirtas „M5“ leidimas buvo „Winkelhock Edition“:


    „20 Jahre Motorsport Edition“ buvo pastatytas švenčiant BMW Motorsport padalinio 20-metį 1992 metais:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Pirmasis BMW M5 kurį vertiname kaip atskirą M5 modelį
  • Nebloga galia
  • Puikus klasikinis dizainas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Nedaug besiskiriantis dizainas nuo standartinio penktuko
  • 6 clindrų be tubinos kiek per maža M5 modeliui
Apžvalga
Antros kartos M5 buvo gaminamas nuo 1988 iki 1995 metų iš pradžių su sedano kėbulu, o nuo 1992 metų ir pirmą kartą M serijos istorijoje su universalo kėbulu vadintu „LHD Touring“. Automobiliai buvo surenkami BMW M padalinyje „BMW M GmbH“ Garčinge kur automobilis buvo surenkamas rankomis. Viso šios serijos M5 buvo pagaminti 12.254 vienetų, o universalų pagaminta vos 891, tad šie automobiliai yra išties reti. Iš išorės M5 skirtumai palyginti su standartiniu E34 yra visiškai nedideli – kiek kitokie priekinis ir galinis buferis, slenksčiai bei šoniniai veidrodėliai. Viduje kiek sportiškesnis salonas – daugiausia dėka sportinių sėdynių. M5 variklis buvo 3.5 litro šešių cilindrų eilėje S38B36 motoras generuojantis 232 kW (315 AG) galią prie 6900 aps./min. ir 360 Nm sukimo momentą prie 4750 aps./min. Didelis automobilis nuo 0 iki 60 mylių per valandą (0-97 km/h) pagreitėja per 6,3 sekundės, o didžiausias greitis elektroniniu būdu ribojamas iki 250 kmh. 1991 metų pabaigoje buvo pradėtas montuoti S38B38variklis, kurio darbinis tūris buvo padidintas iki 3,8 litro, galia padidėjo iki 250 kW (340 AG), pagreitis nuo 0 iki 60 mylių per valandą (0-97 km/h) padidėjo iki gana solidžių 5,9 sekundės. 1992 metais BMW komanda dalyvavo “Bathurst 12 Hour” ištvermės lenktynėse užimdama puikią 2-ą vietą bendroje įskaitoje ir pirmą savo klasėje. Automobilį vairavo buvęs F1 čempionas Alanas Jonesas, Neville'as Crichtonas ir Tony Longhurstas.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video