BMW M3, (G80) 2020 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Sedanas Benzinas: 3.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Visos BMW M3 kartos:



    Nors naujas priekinės dalies stilius yra tikrai įdomus ir turi potencialo įvairioms variacijoms, tačiau koncepcinio modelio atrodė gerokai gražiau. Serijinis modelis:



    Koncepcinis modelis:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Itin greitas
  • Praktiškas ir greitas
  • Visi varomieji ratai
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Komfortas ne pati stipriausia M3 pusė
  • Dizainas abejingų nepaliks, susižavėjusių irgi
  • Visi varomieji ratai
"Naujausias G80 modelis išlaikė klasikinę komponuotę – 3 litrai, 6 cilindrai eilėje, žinoma be turbinos (šįkart twin-scroll tipo) nebuvo apsieita plius naujasis M3 yra komponuojamas ir su visais varomais ratais – pirmą kartą M3 modelyje"
Apžvalga
BMW automobiliai yra unikalūs tuo, kad praėjus daug laiko beveik visi jų modeliai neatrodo pasenę nepaisant to kaip jie mums atrodė kai pamatėme pirmą kartą. Galbūt pastebėjote tai? Tarkim 2003 metais pirmą kartą pamačius BMW E60, šis atrodė baisiai keistai ir tuomet tikrai neatrodė kad atlaikys laiko išbandymą. Bet kaip tik BMW automobiliai ir atlaiko šį išbandymą – dėl to E30, E34, E36, E38, E39 ir kiti buvo ir bus mėgstami. Įdomu kaip laiko išbandymą atlaikys naujosios BMW priekinės radiatoriaus grotelės? Sunku įsivaizduoti, kad šis dizainas kažkada taps klasikiniu. Bet būtent taip ir turėtų būti. Ar jums patinka ar nelabai patinka naujasis BMW priekinės dalies stilius, tačiau galinė dalis neabejotinai patiks. Ji puiki pas įprastą trečiuką ir žinoma atrodo įspūdingai pas M3 kur akcentuojami keturi tradicinėje vietoje įtaisyti dujų išmetimo vamzdžiai. Automobilis ženkliai skiriasi nuo įprasto trečiuko – oro angos buferiuose, M3 ženklinimas ant sparnų, anglies pluošto stogas, kitokio dizaino šoniniai veidrodėliai, platesni sparnai ir t.t. Bendros liko tik šoninės durelės. Įdomu stebėti ne tik M3 dizaino evoliuciją ar revoliuciją, bet ir komponuotės ir variklių pasikeitimus. Jei pirmasis E30 M3 turėjo gana kuklius 2-2.5 litro keturių cilindrų variklius su maždaug 200 AG, tai E36 variklis padidėjo iki 3-3.2 litro, galia iki 300 AG, o cilindrų skaičius išaugo iki šešių. Sekančios kartos E46 variklis išliko 3.2 darbinio tūrio, tačiau galia paaugo iki 360 AG, be to šis modelis gavo sportiškesnę pakabą. Sekantis E90 modelis gavo dar didesnį 4-4.4 litrų, 8 cilindrų variklį pasiekiantį net 450 AG. Sekančio F80 modelio darbinis tūris buvo ženkliai sumažintas - iki 3 litrų ir buvo sugrįžta prie 6 cilindrų komponuotės, tačiau variklis gavo turbiną, tad galia ir dinaminės savybės tik padidėjo. Naujausias G80 modelis išlaikė klasikinę komponuotę – 3 litrai, 6 cilindrai eilėje, žinoma be turbinos (šįkart twin-scroll tipo) nebuvo apsieita plius naujasis M3 yra komponuojamas ir su visais varomais ratais – pirmą kartą M3 modelyje. Matome, kad laikui bėgant automobilio darbinis tūris didėjo, pasiekė piką ir dabar ima mažėti. Jei tendencija išsilaikys, o greičiausiai taip ir bus, tai greitai vėl pamatysime M3 su keturių cilindrų varikliais. Bus tik vienas esminis skirtumas – M3 daugiau niekada nebus nedideliu, aukštų sūkių, atmosferinio variklio sportiniu automobiliu kokiu buvo sumanytas. Na, bet galios ir dinamikos tikrai turėsime daugiau, o sekundžių iki 100 km/h tikrai mažiau.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video