BMW M3, (F80) 2014 - 2018

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Sedanas Benzinas: 3.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Tai pirmasis BMW M3 turintis variklį su turbina.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
BMW M3 tradiciškai išlaiko pagrindines savo vertybes – puikus variklis suderintas su preciziška pakaba ir šeimyninio sedano praktiškumu. Visgi pasikeitimų yra - naujas modelis vietoje atmosferinio 4,0 litrų V8 variklio turi mažesnį, tačiau efektyvesnį 3,0 litrų šešių cilindrų turbo variklį. Tačiau didžiausias dėmesys skirtas valdymo sąvybėms – naujas modelis sveria visais 80 kg mažiau nei pirmtakas dėka anglies pluoštu sustiprinto plastiko (CFRP) ir aliuminio naudojimo automobilio važiuoklėje ir kėbule. Specialiai BMW M3 ir M4 modeliams sukurtas naujas šešių cilindrų variklis su „M TwinPower Turbo“ technologija leidžia jiems pasiekti net 431 AG galią. Šio variklio didžiausias privalumas – gerokai didesnis sukimo momentas siekiantis net 550 Nm (tai 40 proc. daugiau nei turi pirmtakas). Be to, mažesnio darbinio tūrio variklis pasižymi 25 procentais mažesnėmis degalų sąnaudomis. Tiek BMW M3, tiek BMW M4 su 7 pavarų „M Double Clutch“ pavarų dėže nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per neįtikėtinas 4,1 s (senasis modelis su kupė kėbulu pasiekdavo per 4,6 s). Tačiau naujojo turbo variklio garsas skamba kiek sintetiškai. Visgi šiame M3 modelyje nebuvo pamirštas ir komfortas - nustačius pakabos parametrus į komfortišką režimą, keleivius nustebins netikėtai malonus ir komfortiškas pakabos darbas.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video