BMW M2, (G87) 2023 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Kupė Benzinas: 3.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Pabrėžtinai kampuotas automobilio priekis su netradicinės formos radiatoriaus grotelėmis ir trimis didelėmis oro paėmimo angomis buferyje atrodo tiesiog grubiai ir neitin dera su švelnesnių formų automobilio profiliu ir galine dalimi. Agresyvumo automobiliui suteikia ir stipriai šonuose išsikišę slenksčiai bei itin plačios galinių ratų arkos. BMW M2 kėbulo dizainas atrodo neišbaigtas ir primityvus. Tačiau nebūtinai tai yra blogai, nes M2 ir neturi būti nei subtilus, nei rafinuotas"
Apžvalga
BMW M2 užduotis yra labai aiški - tai tikras sportinis automobilis pasižymintis visomis tam reikalingomis savybėmis – kompaktiškas, lengvas, varomas tik galiniais ratais bei turintis nei per didelį nei per mažą galingą 3.0 litro turbo variklį. Tiesa, nėra jis toks lengvas kaip atrodo, tačiau vistiek labiau tinkamas sportui nei didesnieji broliai BMW M3 ir M4 modeliai, kurie tapo pernelyg dideli ir civilizuoti. Žinoma BMW M2 yra šių dienų klasikinio BMW 2002 reinkarnacija. Naujasis BMW M2, kaip ir 70-ųjų metų pirmtakas BMW 2002 pasižymi išsiskiriančiu kėbulo dizainu. Senasis BMW 2002 buvo vadinamas “skraidančia plyta”, naujajam BMW M2 šis pavadinimas irgi tiktų. Naujojo modelio dizainas išties agresyvus – pabrėžtinai kampuotas automobilio priekis su netradicinės formos radiatoriaus grotelėmis ir trimis didelėmis oro paėmimo angomis buferyje atrodo tiesiog grubiai ir neitin dera su švelnesnių formų automobilio profiliu ir galine dalimi. Agresyvumo automobiliui suteikia ir stipriai šonuose išsikišę slenksčiai bei itin plačios galinių ratų arkos. BMW M2 kėbulo dizainas atrodo neišbaigtas ir primityvus. Tačiau nebūtinai tai yra blogai, nes M2 ir neturi būti nei subtilus, nei rafinuotas. Žinoma, pagrindinis M2 elementas yra galingas „M TwinPower Turbo“ 6 cilindrų eilėje benzininis variklis. Naujojo modelio variklis yra net 66 kW (90 AG) galingesnis nei pirmtako ir siekia 460 AG. Tai tik 20 AG mažiau nei turi standartinis BMW M3 modelis, o sukimo momentai pas šiuos du automobilius yra vienodi. BMW M2 versija su automatine pavarų dėže nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 4,1 sek., o su mechanine – per 4,3 sekundės. Maksimalus automobilio greitis yra ribojamas ties 250 km/val., tačiau gali būti padidintas iki 285 km/val. įsigijus „M Driver“ paketą. Didžiausias 550 Nm sukimo momentas pasiekiamas nuo 2650 iki 5870 aps./min., o didžiausia galia pasiekiama esant 6250 aps./min. Automobilio viduje skirtingai nei išorėje viskas paprasta ir aišku. Priešais vairuotojo akis išlenktas LCD ekranas, kuriame atvaizduojama įvairi vairuotojui svarbi informacija, o visi kiti valdymo įrankiai išdėstyti tradiciniu BMW stiliumi.
Pilna apžvalga
Panašūs automobiliai