Audi V8, 1988 - 1993

Įvertinimas
4.0 12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5) Viso įvertinimų: 1
  • Patikimumas 2.050% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Varikliai 4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Interjero kokybė5.06% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
  • Komfortas 5.05% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
  • Valdymas 4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Sedanas Benzinas: 3.6 - 4.2 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Audi kompanija buvo sukūrusi A grupės varžybų Audi V8 versiją skirtą kovoti „Deutsche Tourenwagen Meisterschaft“ (DTM) automobilių lenktynių serijoje. 3,6 V8 variklis turėjo 309 kW (420 AG), vėliau 340 kW (462 AG) galią ir 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Neįtikėtina, kad toks masyvus automobilis galėtų konkurencingai varžytis žiedinėse varžybose. Tuo metu Audi V8 kovojo su daug mažesniais, maždaug 300 kg lengvesniais Mercedes 190 ir BMW M3 modeliais bei kiek mažesniu Opel Omega 3000. Tačiau nė viename iš šių automobilių nebuvo V8 variklių ir keturių varančiųjų ratų. 1990 ir 1991 metais Audi V8 modelis laimėjo „Deutsche Tourenwagen Meisterschaft“ vairuotojų įskatą su Hansu-Joachimu Stucku ir Franku Biela. Tai buvo pirmas atvejis kai DTM lenktynes laimėjo tas pats automobilis du metus iš eilės.



VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • V8 variklis
  • Quattro
  • Išskirtinis premium segmento automobilis
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Pernelyg panašus į pigesnį Audi 100
  • Neekonomiškas
  • Stokoja premium segmentui reikalingo įvaizdžio
"Audi V8 automobilį sunku būtų įvardinti kaip pilnavertį konkurentą Mercedes ir BMW analogams, tačiau Audi V8 buvo rimtas žingsnis į priekį padėjęs įtvirtinti Audi kaip premium automobilių gamintojo vardą"
Apžvalga
Audi V8 buvo pirmasis Audi kompanijos bandymas įsiterpti į prestižiškiausių modelių klasę, kurioje karaliavo Mercedes-Benz su S klase ir 7 serijos BMW. Kadangi šioje srityje net BMW nebuvo pilnai pajėgus konkuruoti su Mercedes, tad Audi bandymas turėjo būti gerai apgalvotas ir pasvertas. Audi pasirinko saugią strategiją - stilistiškai Audi V8 buvo itin panašus į didžiulės sėkmės susilaukusio Audi 100/200 modelio dizainą. Audi V8 nuo Audi 100/200 skyrėsi unikaliomis radiatoriaus grotelėmis vientisomis su variklio dangčiu, kitokiais buferiais ir priekiniais žibintais, raudonais galiniais žibintais, pailginta ratų baze, platesne tarpvėže, stipriai išreikštomis ratų arkomis ir visiškai kitokiu interjeru, kuris buvo panašus į vėliau pasirodžiusio Audi 100 C4 modelio. Audi V8 buvo pirmasis Audi automobilis turėjęs V8 variklį, taip pat pirmasis Audi turintis visų varomųjų ratų sistemą „Quattro“ sujungtą su automatine pavarų dėže. Ankstyvuosiuose modeliuose buvo naudojami 3,6 litro V8 varikliai, o vėlesniuose - 4,2 litro V8 varikliai. Abu varikliai turėjo 32 vožtuvus, dviejų paskirstymo velenų DOHC galvą ir keturių pavarų elektroniniu būdu valdomą ZF 4HP24A automatinę greičių dėžę. Taip pat buvo galima įsigyti variantą su penkių pavarų (vėliau šešių pavarų) mechanine greičių dėže. 3,6 litro V8 variklis turėjo 184 kW (250 AG) galią prie 5800 aps./min, sukimo momentas siekė 340 Nm prie 4000 aps./min. 1991 metais Audi pristatė 4,2 L darbinio tūrio V8 variklį, kurio galia siekė 206 kW (280 AG) ir 400 Nm. Audi V8 automobilį sunku būtų įvardinti kaip pilnavertį konkurentą Mercedes ir BMW analogams – tokiu galima laikyti pirmos kartos aliumininį Audi A8 pasirodžiusį 1994 metais. Tačiau Audi V8 buvo rimtas žingsnis į priekį padėjęs įtvirtinti Audi kaip premium automobilių gamintojo vardą bei galutinai atskyręs šią markę nuo kitų ne premium segmento gamintojų tokių kaip Ford ar Opel.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video