Audi RS 7, (4K8) 2019 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 4.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • V8 variklis + dvi turbinos
  • Puiki interjero kokybė
  • Gražus dizainas neatima praktiškumo
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus vairuoti kaip konkurentai
  • RS6 praktiškesnis, pigesnis ir toks pat galingas
"Itin platus kėbulas visai ne optinė iliuzija: ties priekiniu sparnu jo plotis siekia 1950 mm - beveik du metrus!"
Apžvalga
Ir jeigu praėjusios kartos RS7 atrodė įspūdingai, tai naujasis RS7 yra tiesiog pribloškiantis: didžiulės oro paėmimo angos automobilio priekinėje dalyje tapo tokios didelės... kad rodos nebeliko pačio buferio, o galinėje automobilio dalyje puikuojasi didžiausios dujų išmetimo angos kokias tik yra turėjusi Audi. Ryškūs ratų gaubtai pabrėžia sportinę automobilio prigimtį ir galią. Itin platus kėbulas – visai ne optinė iliuzija. Ties priekiniu sparnu jo plotis siekia 1950 mm (beveik du metrus!) - apie 40 mm daugiau nei Audi A7 versijoje. Audi RS7 sumontuotas 4.0 TFSI variklis išvysto 441 kW (600 AG) ir 800 Nm sukimo momentą esant nuo 2050 iki 4500 sūkių per minutę. Automobilis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,6 sekundės. Didžiausias automobilio greitis elektroniniu būdu apribotas iki 250 km/val, tačiau su „Dynamic Plus“ paketu jį galima padidinti iki 305 km/val. Automobilis komplektuojamas su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže ir nuolatine keturių varančiųjų ratų pavara, kuri sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašies paskirsto 40:60 santykiu. Standartiniu režimu RS7 kėbulas yra 20 mm žemesnis nei Audi A7 su standartine pakaba. Važiuojant didesniu nei 120 km/val. greičiu jis nusileidžia dar 10 mm, o aktyvavus pakėlimo režimą kėbulas gali pasikelti 20 mm. Pirmą kartą RS7 modelyje pristatoma ir keturių vairuojamųjų ratų sistema. Važiuojant nedideliu greičiu ši sistema leidžia galiniams ratams pasisukti priešinga priekiniams ratams kryptimi iki penkių laipsnių kampu. Važiuojant vidutiniu ar dideliu greičiu, galiniai ratai iki dviejų laipsnių pasukami ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai ratai. Taigi, tai ne tik padidins automobilio stabilumą važiuojant dideliu greičiu, bet ir leis žaibiškai keisti važiavimo trajektoriją prie nedidelių greičių.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video