Audi RS 5, (B8) 2010 - 2015

Audi RS 5, (B8) 2010 - 2015Audi RS 5, (B8) 2010 - 2015Audi RS 5, (B8) 2010 - 2015Audi RS 5, (B8) 2010 - 2015Audi RS 5, (B8) 2010 - 2015
Audi RS 5, (B8) 2010 - 2015Audi RS 5, (B8) 2010 - 2015Audi RS 5, (B8) 2010 - 2015Audi RS 5, (B8) 2010 - 2015Audi RS 5, (B8) 2010 - 2015
Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai KabrioletasKupė Benzinas: 4.2 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:




VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Kas per sukaktis! Šiais metais Audi švenčia vieno iš įstabiausių automobilių istorijoje - Audi Quattro 30-ies metų jubiliejų. Šia proga vokiečių koncernas nusprendė pristatyti dar labiau pribloškiantį aparatą - Audi RS5. Šis automobilis ginkluotas patobulintu aukštus sūkius mėgstančiu atmosferiniu 4.2 L V8 varikliu, kuris jau matytas tokiuose automobiliuose kaip RS4, S5 ir R8 4.2 L. Tačiau RS5 modelyje šis variklis išvysto 450 AG galią ir taikosi išstumti BMW M3 jo pačio teritorijoje. Audi RS5 atrodo įspūdingai net ir pastatytas šalikelėje - raumeningos praplatintos ratų arkos, pripildytos įspūdingais R19 colių ratlankiais, kuriuose į akis krenta didžiuliai stabdžių diskai, o pats automobilis yra 20 mm žemesnis nei įprastas Audi A5. Viduje nepriekaištingas salonas - puikios odinės sėdynės su integruotais galvos atlošais, kurios lyg pagal užsakymą pasiūtas kostiumas idealiai apgaubia vairuotoją. Kad nekiltų abejonių jog sėdi būtent RS5-ame čia rasite papildomus alyvos temperatūros prietaisus, anglies pluošto intarpus ir net ratų pravažiavimo laiko fiksavimo prietaisą. Siurprizas - RS5 yra komplektuojamas tik su 7 pavarų dviejų sankabų pusiau automatine pavarų dėže. Užvedus motorą pasigirsta puikus duslus V8 balsas. Kiek keista, tačiau net ir su 20 colių ratlankiais Audi RS5 kelyje elgiasi labai civilizuotai ir tai dėka "Dynamic Ride Control" sistemos, kuri nuolat reguliuoja adaptyvių amortizatorių jautrumą. Tačiau atsiradus norui, o jis tikrai atsiras - galima pareguliuoti pakabos standumą, akseleratoriaus jautrumą, išmetimo sistemos parametrus ir savaime suprantama pavarų perjungimą. Užtenka kairėje pusėje už vairo esančią svirtelę staiga spustelėti du kartus ir variklis pakeitęs balsą iš duslaus į ausį rėžiantį mestels automobilį į priekį - pagreitis iki 100 km/h vos per 4.6 sekundės, o dėka starto kontrolės sistemos šis skaičius yra pasiekiamas realiomis salygomis. Visgi svarbiausia ne pagreitis tiesiojoje, o automobilio galimybės važiuoti ekstremaliu greičiu posūkiuose. Šioje srityje Audi visada kiek atsilikdavo nuo BMW markės analogų. RS5 turi net tik sportinį diferencialą pasiskolintą iš S4 ir S5 modelių, kuris skirsto variklio jėgą tarp priekinės ir galinės ašies. Standartiniu režimu ši galia yra paskirstoma 40:60 (daugiau galios skiriama galiniams ratams), tačiau centrinis diferencialas gali keisti galios perdavimo santykį iki 85 procentų galios skiriant galiniams ratams. Taigi RS5 turi aštrumą ir sportiškumą būdingą galiniais ratais varomiems automobiliams ir saugumą būdingą visų varomųjų ratų automobiliams. Be to, kas yra svarbu - jeigu jums ne nuotaika, jūs galite visas sistemas paprasčiausiai perjungti į "Auto" arba "Comfort" režimą ir ramiai be jokių įpatingų pastangų kruizinti atsargoje turint didelį galios rezervą. Ar automobilis turi kokių nors minusų? Kogero galima rasti - Audi RS5 ne toks beprotiškas kaip BMW M3, o kadangi Audi nesiūlo mechaninės pavarų dėžės tai irgi duoda šiokį tokį minusą ekstremalių sportinių automobilių gerbėjams. Be to RS5 keraminiai stabdžiai nors ir suteikia didžiulę stabdymo galią, tačiau juos sunku dozuoti.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video