Audi RS 3, (8PA) 2011 - 2012

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 2.5 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Audi RS3 yra greitesnis už kitus sportiškus hečbekus - VW Golf GTI, Ford Focus RS ar Renault Sport Megane. Jeigu patyrinėtume atidžiau techninius duomenis, pastebėtume, kad šis “nekaltas” automobilis lenkia net Porsche 911 Carrera S. Netgi pačios Audi kompanijos “superkaras” R8 su V8 varikliu nėra greitesnis už Audi RS3!

    Pavadinimas "RS" yra RennSport sutrumpinimas, kas vokiškai reiškia „lenktyninis ir sportiškas“.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Audi RS3 yra kogero pagrindinis BMW M1 konkurentas. Svarbiausias vaidmuo šiame modelyje skiriamas varikliui – 2.5 L penkių cilindrų variklis pasiekia 450 Nm sukimo momentą ir 335 AG – tiek pat kaip TT RS modelyje. Tai leidžia jam iki 100 km/h įsibėgėti per 4.6 sek., o tai yra viena dešimtąja sekundės greičiau už BMW M1. Nenuostabu, kad Audi RS3 yra greitesnis už kitus sportiškus hečbekus - VW Golf GTI, Ford Focus RS ar Renault Sport Megane. Jeigu patyrinėtume atidžiau techninius duomenis, pastebėtume kad šis “nekaltas” automobilis lenkia net Porsche 911 Carrera S. Netgi pačios Audi kompanijos “superkaras” R8 su V8 varikliu nėra greitesnis už Audi RS3! Tai verčia rimtai susimąstyti. Kaip ir priklauso greitam Audi, RS3 buvo parduodamas tik su „Quattro“ visų keturių varomųjų ratų sistema. Pirkėjai pavarų dėžės pasirinkti negalėjo. RS3 buvo siūlomas tik su “S–tronic“ dviejų sankabų automatine transmisija su septyniomis pavaromis. Perjungimo svirtelės prie vairo įeina į komplektą. Galima būtų ilgėtis senos geros mechaninės pavarų dėžės, tačiau Audi atšauna, kad šio segmento pirkėjui tokia pavarų dėžė nėra prioritetas. Automobilis buvo gaminamas tik su penkiaduriu kėbulu – tuo siekiama jį atskirti nuo mažo Audi TT RS modelio. Nuo standartinio A3 išoriškai RS3 skiriasi agresyvaus dizaino buferiais su milžiniškomis angomis, galiniu spoileriu ir net 25 milimetrais pažeminta pakaba. Amortizatoriai yra dar 25 procentais standesni nei S3 modelyje, tačiau ekstremaliu automobilio nepavadinsi – jį galima vairuoti kasdieną. RS3 kaip ir daugelis kitų Audi suteikia jausmą, kad jį vairuoti lengva, tiesiog per lengva, o ir jausmas, kad esi izoliuotas nuo aplinkos yra tikrai ženklus. Kitos automobilio savybės - 19 colių ratlankiai, matiniai galinio vaizdo veidrodėliai, aptakas ant stogo, dvigubos išmetimo angos ir difuzorius. Dizaineriai tikrai nepamiršo ir svarbiausio – galybės RS3 ženkliukų. Ypač jų gausu interjere, o tai jums leis pasijusti svarbiu. Atsisėdus už vairo pajusite maloniai apgaubiančias sėdynes, kurios beje yra ir pakankamai patogios. Įdomus aksesuaras automobilio salone – chronometras, padėsiantis apskaičiuoti rato įveikimo laiką trasoje.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video