Audi A6 allroad quattro, (C7) 2012 - 2019

Audi A6 allroad quattro, (C7) 2012 - 2019Audi A6 allroad quattro, (C7) 2012 - 2019Audi A6 allroad quattro, (C7) 2012 - 2019Audi A6 allroad quattro, (C7) 2012 - 2019Audi A6 allroad quattro, (C7) 2012 - 2019
Audi A6 allroad quattro, (C7) 2012 - 2019Audi A6 allroad quattro, (C7) 2012 - 2019Audi A6 allroad quattro, (C7) 2012 - 2019Audi A6 allroad quattro, (C7) 2012 - 2019Audi A6 allroad quattro, (C7) 2012 - 2019
Audi A6 allroad quattro, (C7) 2012 - 2019Audi A6 allroad quattro, (C7) 2012 - 2019Audi A6 allroad quattro, (C7) 2012 - 2019Audi A6 allroad quattro, (C7) 2012 - 2019Audi A6 allroad quattro, (C7) 2012 - 2019
Įvertinimas
5.0 7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6) Viso įvertinimų: 3
  • Patikimumas 5.02% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.9)
  • Varikliai 4.62% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Interjero kokybė5.06% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
  • Komfortas 4.64% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Valdymas 5.08% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Universalas Benzinas: 3.0 litroDyzelinas: 3.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Įspūdingas dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Didelis bagažo skyrius
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Sunkus
  • Brangus
  • Dideli kėbulo posvyriai posūkiuose
"Allroad nors ir gaminamas ant A6 bazės, tačiau yra išties sunki mašina – sveria beveik dvi tonas ir tas stipriai jaučiama posūkiuose"
Apžvalga
Audi tęsia puikią tradiciją gaminti puikias visureigio ir lengvojo automobilio savybes turinčius Audi Allroad automobilius. Tiesa, naujasis Allroad nors ir gaminamas ant A6 bazės, tačiau yra išties sunki mašina – sveria beveik dvi tonas ir tas stipriai jaučiama posūkiuose. Šįkartą Allroad ir A6 skirtumai yra dar subtilesni – kuklesnės pilkos spalvos ratų arkos, priekyje ir gale nerūdijančio plieno apatinės apsaugos. Štai ir visi vizualiniai skirtumai. Viduje Allroad yra 1,5 cm aukštesnis nei standartinis A6, todėl keleivių galvoms vietos čia yra dar daugiau. Standartinė keturių padėčių oru valdoma pakaba užtikrina nuostabų komfortą visiems keleiviams, o prošvaisa gali būti reguliuojama. Tarkim automagistralėje mašiną galima nuleisti 1,5 cm, o esant prastoms sąlygoms – pakelti 3,5 cm. Taip pat yra specialus režimas skirtas itin mažiems greičiams, kuris suteikia dar 1 cm prošvaisos. Audi Allroad komplektuojamas su vienu TFSI benzininiu ir trimis TDI dyzeliniais varikliais. Benzininis 3,0 litrų V6 variklis pasiekia 310 AG galią ir 440 Nm sukimo momentą. Įspūdingi jo dinaminiai parametrai – 5,9 s. iki 100 km/h, o vidutinės kuro sąnaudos – 8,9 l/100 km. Visi trys TDI pasirinkimai – 3,0 litro V6 varikliai su skirtingais galios parametrais: 204 ir 245 AG pasirinkimai – su viena turbina, galingiausias turintis 313 AG – su dviem. Šis motoras derinamas su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže. Jo dinamika dar geresnė nei benzininio: tik 5,6 s iki 100 km/h. Naujas modelis yra platesnis ir ilgesnis nei jo pirmtakas, todėl ir taip nemaža 565 litro bagažinė gali būti padidinta iki visų 1860 litrų. Tai yra didesnė erdvė nei BMW X5.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (3)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video

Straipsniai apie Audi A6 allroad quattro