Volvo XC90 diesel 147kw automatinė greičių dėžė 2011 metai AWD 7 vietos
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Yra nemažai filmukų youtube kaip pačiam pašalinti kai kuriuos gedimus, tai nuima daug streso kai kas netikėtai sugenda, pvz neatsidaro kuro bako dangtelis.

  • Interjero medžiagos
  • Komfortiškas
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Saugus
  • Gražus dizainas
  • Geras pravažumas

Brangus remontas, tiesa retas.

  • Silpnas variklis
  • Neekonomiškas
  • Nemanevringas
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas

Pavadinčiau šį automobilį taip: Jei tu didelis ir storas, arba pas tave didelis ir storas, arba bent turi didelę ir storą piniginę, o gal kaip tik mažas ir plonas bet nori atrodyti kaip didelis ir storas, tai šis automobilis kaip tik tau. Tačiau jei esi nučiulptas šeimos vyras, taip pat ir finansine prasme, tai galbūt verta pagalvoti apie ekonomiškesnį automobilį. Automobilis labai tinkamas pilti kurą iš įmonės kortelės ir remontuoti įmonės sąskaita, tačiau kasdienai drožti maršrutu mokykla darželis darbas parduotuvė ir atgal tuo pačiu maršrutu tai brangokas. Automobilis puikus pasipuikavimui, gražus dyzelio garsas, gerai atrodo, nebloga audio aparatūra. Iš vietos šoka gerai, bet tuo viskas ir pasibaigia, norint daryti lenkimą važiuojant 140 greičiu tai tenka pažiūrėt į veidrodėlį ir įsivertint ar suspėsi, nes dinamika dideliu greičiu prasta. Aišku ir automobilis sveria tris tonas beveik, tai nereikia norėt eržilo. Šiaip atrodo yra viskas ko reikia šeimai- tikrai didelė bagažinė kurios net galo neina pasiekti, ragai ant kurių kažką padėsi tik su kopėtėlėm, kablys, trys atskiros gale sėdimos vietos ir dar dvi papildomos, keleiviams daug vietos. Malonumas vairuoti šį automobilį atsiskleidžia miško keliukais, lengva bekele, kalnais kalniukais arba užmiesty- na toks kruizinis, tinkamas kelionėms, ypač kai nežinai koks kelias tavęs laukia. Mieste vairuoti šį automobilį ne toks didelis malonumas, ypač parkavimo aikštelėse, nes pasukamumas menkas, o ir durys atsidaro taip, kad būtinai kliudysi šalia stovintį automobilį arba brausies per menką durų plyšį. Todėl statausi visada toliau nuo įėjimo. šia mašina serpantinais nepalakstysi, nes mašinos stabilumas užtikrinamas elektronikos pagalba, o ne suderintos pakabos, taip kad rizikuoji susukęs vairą nulėkt tiesiai, svoris daro savo. Nervina lagas paspaudus gazo pedalą- paspaudi ir nieko, dar kartą paspaudi ir vėl nieko, o kai dar truputi paspaudi tai kaip šoka iš vietos piestu kad tuoj stabdyti turi- atrodai kaip asilas. Bet gal tas lagas programuojamas dalykas, mechaninė greičių dėžė tikrai veikia tiksliau. Viduje labai trūksta visokių daiktadėžių, nėra nei kur telefono pasidėti nei kitokių smulkmenų, pvz krokodilų. Bet už tai geras pravažumas, bordiūrai, šaligatviai, užpiltos gatvės arba tešlynai yra šio automobilio stichija. Visumoje patenkintas šiuo automobiliu, bet priprasti ir prisitaikyti reikia- pvz apsimauti lengvesnę tapkę. Ar pirkčiau šį automobilį dar kartą?- gerai pagalvočiau, iš išvaizdos, įvaizdžio taip, bet kasdienai drožti tai svarstyčiau, vien naujos padangos ir jų keitimas kiek kainuoja, o kur dar kita eksploatacija. Vidinė įranga- tik būtiniausi dalykai, bet viskas ko reikia vairavimui- kondiškė, automatiniai langai, laisvų rankų įranga tik pilnesnėse komplektacijose. Radijo skydelis primena Nokia 3310, bet man tai patinka :) Technologijų ir kitokių navarotų gurmanams reikia pasieškoti kito automobilio. Atskira tema yra šio automobilio vairuotojo ir keleivių saugumas, sako labai saugus, bet praktiškai neišbandžiau ir nenoriu bandyti, tai pakomentuoti negaliu.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Per pusę metų niekas nesugedo, važiuoja užtikrintai, keičiau tepalus, filtrus ir diržus (~700-1000 eur), pirkau naujas padangas (~600 eur), daugiau atrodo nieko. Bet kur pasisuksi visur šimtai, šimtai, nuliai.....

Patarimai perkančiajam

Pardavėjai sako, kad be 400000-500000 km ridos Volvo į Lietuvą nevažiuoja, bet turguj visos Volvo ridos atsiranda ~200000 km. Todėl ridą pasitikrinti verta Sostenoje, dėl bendros informacijos. Šiaip didelės ridos bijoti manau, kad nereikia, varikliai šių automobilių vadinami milijoniniais, o skardos šio modelio kaip pas tanką. Todėl labiau reiktų tikrinti bendrą automobilio būklę ir nusidėvėjimą, o ne ridos bijoti.