- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Tik salonas
Viskas išskyrus saloną
Nesuprantu už ką mokėti tuos pinigus. Peagout-Citroen-Opel lygio Aisin dėžė, kuri nuo konkurentų (ZF, 9G, DSG) atsilieka totaliai, o ypač nuo ZF. Aisin dėžė laiko max tik 480 Nm sukimo momentą, dėl šios priežasties Volvo gali dėti tik 3 ir 4 cilindrų variklius, visiškai ne dėl ekologijos galingesnių variklių atsisakyta. Nei Audi, nei BMW, nei Mercedes neatsisakė 6 cilindrų, nei 8 cilindrų. 4 cilindrų D5 varikliai pilni brangių bėdų jau iki 200 000 km ridos - tikra katastrofa. Nėra dermės variklis-dėžė, važiavimas neįtraukia, nėra jokio gražesnio variklio garso - Peagout-Citroen-Opel ar Škodos 4 cilindrų lygis. Vairavimo pojūtis atkabintas nuo kelio, ne vairuotojų mašina, daugiau šeimos arba solidesnio amžiaus žmonių mašina. Vienintelis dalykas kas vertas pinigų tai mašinos vidus - sėdynes, visas salonas, garso aparatūra, medžiagų kokybė, stilius (man asmeniškai stilius - meilė iš pirmo žvilgsnio). Bet planšetė vietoj tikrų mygtukų irgi ne visiems tinka, pvz., man netinka.