Noone 2013-10-31

Volvo XC70 2,5T

  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Dinamiškas, komfortiškas, ekonomiškas proto ribose, pravažumas, ergonomiškumas

Daug kas mini aut dėžes, aukštiems keleiviams gale truksta erdvės kojoms, padangos pobrangės prižiūrėt reikia aut dėžes ir haldex sistema

Bendras automobilio aprašas

Mašina nuostabi. Auto bėgęs 100 000km. Pirkau benziną dėl mažesnių priežiūros kaštų (nera kietųjų dalelių filtrų, turbinos pigesnės jeigu ką ir t.t) Auto iš USA tad buvo daužta nestipriai. Viskas sutvarkyta gerai. Tikrai patogi mašina jei norit pakeliauti saugiai. Gale vietos mažokai keleiviams bet kadangi pas mane gale tik vaikas sėdi tad nesiskundžia. Už manęs 186cm jau man sedėti nebepatogu dėl vietos kojoms tūkumo. O šiaip nuostabus auto. Pakaba minšta, puikiai sugeria Kauno kelio nelygumus. Bagažinė labai talpi. Orginalūs bi-xenon'ai valdo. Tikrai geras kelio apšvietimas.Parktronikas veikia per audio sistema tad nesvarbu ka beklausysit ar radija bus išjungta jis visada praneša apie kliutį gale (jei naudojat parrot laisvu ranku iranga prijungta prie sistemos ir tuo metu kalbate tel tai sitas jau nebegalioja). Sedynės pasakiškai patogios, valdymo panelės nemačiau dar ergonomiškiau išdėstytos. Stabdo gerai ir efektyviai kaip tokios masės auto. Klima veikia nustabiai, niekada neperšildo ir neperšaldo oro viduje. Reziume perskaite apie žemiau mano pateiktus aprašymus auto tikrai geras. Visi auto turi ligų be išimties tik pas visus jos skirtingose vietose. Manau verta žinot savo auto silpnas vietas ir jas priziuret (pas volvo gal būtu labiau aut dežė pas tam tikrus modelius) bet prižiūrint bedu neturėtu iškilti. geriau nei pas kitas kur purkštukai ar siurbliai nueina ir niekaip to nepakeisi ir neprižiūrėsi pvz purkštuku. Aš sakau VOLVO TAIP, bet tik neužjotoms :)

Variklis

Dinamiškas žvėriukas. Kad dujos įdėtos visiškai nesijaučia ant dinamiškumo. Sanaudos mieste ~15,5 dinamiškai važinėjant ir startuojant. Užmiesty nuo 12,5 iki 13,5. Iš Palangos teko važiuot 3 suaugę ir 2 vaikai kėdutėse su pilna bagažine prikrauta iki pat lubų. Greitis 140-150. Sanaudos 13,5 ltr dujų. (Automatas). Tepalus pasikeičiau i A3 ar A5 markės (tokius kokius siulo gamintojas). kitas keitimas po 30 000 km.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Keisti pr st diskai 320 lt. kaladėlės 160 lt. Galinis pusašis su granatom 150 lt. naudotas (naujas 2100 Lt). Haldex tepalo filtras 100 Lt. Galinio reduktoriaus tepalai su haldex tepalu summum sumarum ~90 lt. Didesnių remontu nebuvo tad nieko negaliu plačiau pakomentuoti. Dėžės tepalo keitimas Sostenoj ~600 Lt. Kokį tepalą pilti niekas neatskleidžia nes pilasi tam tikros specifikacijos ir tik jis vienas. Supylus kitokius tepalus dėžei greitai ateina paskutinioji. Šrotuose deficitas be garantijos ir už 3-5 klt. Telapas keičiamas kas 60 000. Šiauliuose kazkokio serviso vyrukai atkapste kokie tepalai reikalingi ir keičia uz 350-400 lt. Taip pat neskelbia :) Atsiradųs smugiams perjunginėjant bėgius dažniausiai gelbsti vožtuvėlio-dangtelio pakeitimas (nebrangus). jei nepadeda - kainuos brangiau. Čia apie aut dėže kalbam. Jei kas gazdina kad dėžės nelaiko tai nemaišykit su XC90 2,9T varikliu kur dėžės buvo perdarytoss tam kad tilptu ir dėl kitokios konstrukcijos ir pergalingo variklio jos nelaiko. Paprasciausiai variklis jas sujoja del per didelės paduodamos galios.

Patarimai perkančiajam

Pasivažinėt ir patyrinėt aut dežės darbą, ar nesmugiuoja persjungiant bėgiai. Ar veikia ir kaip veikia awd sistema. Tikrinant auto patikrinti haldex ir galinio reduktoriaus skysčių būklę. Jei įdėtos dujos patikrinti ar "check engine" lempute neužgesinta mechaniškai (ar užsidega ijungus degimą)

Rekomenduojami video