Vaidas 2015-10-17
2012 VOLVO XC70
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Dizainas, saugumas, komfortas

Suraskite patys, jei pavyks, po test draivo ;)

Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Visureigis
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,7
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,9
Bendras automobilio aprašas

Eksploatuoju 2012 m. VOLVO XC70, variklis - 3,2 benzinas. Kokybė nepriekaištinga, lyginant su 2007-2011 metų modeliu. Ypatingai vykęs salono atnaujinimas. DVD sistema ir kiti "elektroniniai saldainiukai" veikia tobulai ir neturi pretenzijų dėl patikimumo. Apskritai, tai - naujas lygis: važiavimo komfortas, pravažumas, garso izoliacija, variklio elastingumas, viskas - aukštumoje. Šitoje klasėje sunku surasti konkurentus. Nepagalvokit, nesu "priklausomas" nuo Volvo, bet turiu didelę patirtį testuojant/eksploatuojant įvairius automobilius. BMW šiame segmetne neturi tiesioginių konkurentų, kuriuos priešpastatytų XC70-am. Mercedes taip pat. Subaru Outback yra toli pagal savo kokybę, pasyvųjį saugumą, labiau nuvertėja ir t.t. Audi A6 Allroad antrinėje rinkoje yra žymiai brangesnis, labiau traukia "ilgapirščių" dėmesį ir turi daug "trapumo" savo elektroniniame "farše". Jis tik pranašesnis dinamikoje (gal) ir "prestiže" (gal), kas dar abejotina... Apibendrinant, XC70, gražus, SAUGUS, SOLIDUS ir rezervuotai nuvertėjantis auto. Pavažinėjęs, gali tapti tikru VOLVO fanu.

Variklis

3,2 benzinis motoras buvo atnaujintas ir vietoj 175kW, dabar turi 179kW. Pagerėjo kuro ekonomija. Super elastingas variklis, kadangi jis - atmosferinis (be turbinos), "kabina" nuo apačios ir tolygiai. Pajudant iš vietos jaučiasi GALIOS perteklius. Tai komplimentas, turint omeny, saikingą kuro suvartojimą. Trasoje apie 8 litrai benzino, kai greitis apie 120 km/h. Mieste (Vilniuje) ne žiemos metu 11-13 litrų, daugiau suvartoti nepavyko, nors vairuoju atsakngai, bet su lengvu sportiškumo akcentu, Beatodairiškai drąskant automobilį gal ir pavyktų sunaudoti iki 15 litrų, kuriuos senesnis modelis suvartodavo. Taigi, atnaujinimas - vykęs. VARIKLIS TOBULAI gali SUSIDRAUGAUTI SU LPG (dujų) įranga, jei norite daug ir taupiai važiuoti. Automatinė (6AT) transmisija labai patikima ir patikrinta. Sklandus darbas ir gera dinamika. Nėra Toyotoms ir kitiems japonams būdingo "galvojimo", deslimo. 4x4 pavara dirba tobulai.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Eksploatacijos kaštai neaukšti. VOLVO atstovas Sostena dirba labai patikimai, detalių kainos aukštokos, bet jų yra vis daugiau antrinėje rinkoje, jei kas nors nori sutaupyti. Nuvertėjimas nedidelis, jis žymiai mažesnis, negu kitų VOLVO modelių, kaip S80, S60, V40, V70. Dėl šios priežasties XC70 pasirinkimas taip pat atrodo RACIONALESNIS.

Patarimai perkančiajam

Pasitikrinkite patikimam servise. Kad nebūtų papildomų išlaidų.

Rekomenduojami video