Volvo V40 2015-09-28
Volvo V40 2001 85kW 1.9 dyzelis
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Ekonomiškas, gera trauka, kokybiškas salonas

Rūdys, brangoka eksploatacija

Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas

Automobilis tinkamas vyresnio amžiaus žmonėms arba taupiam studentui. Jei prižiūrimas, nereikalauja didelių investicijų. Patvarus ir taupus variklis, kelyje 5-6 litrai, bendras sąnaudas rodo 5,5 litro jau ilgą laiką, nors ir kartais mėgstu paspausti mieste. Kaip 85kW variklis tai traukos turi tikrai nemažai, kelyje nesunku apsilenkti. Tiesa, daug pakrovus mašiną, traukos kiek gali trūkti, bet čia tokiais atvejais kai penki žmonės su pilna bagažine. Stebėtinai kokybiškas salonas. Volvo V40 yra žemiausios kastos Volvo, bet salono kokybė lenkia tų pačių metų limuzinų klasės S80 arba S60. Mano volvo su odiniu salonu, bet net porankio siūlės visos vietoje, o kiek teko matyti S80 ar S60, ten porankiai dažniausiai klibantys, medžiagos nusitrynusios, kas nepriimtina aukštos klasės automobiliui. Vairuotojo sėdynė net be įplyšimų yra, aplink durelių rankenėles jokių apsitrynusių plastmasių, aplink magnetolą irgi plastmasės visiškai sveikos. Pavarų svirties apdailos be jokių įplyšimų.

Variklis

1,9 85kW. Variklio jėgos tikrai pakanka, nes automobilis yra ganėtinai lengvas (apie 1250kg), o dėl to jis dar ir ekonomiškas. Kai pirkau, rodė 7,5 vidutines sąnaudas, bet kai pats pradėjau važinėt, nukrito iki 5,5 litro. Trauka jaučiasi jau nuo 1500 apsukų. Žiemą variklis kuriasi stebėtinai gerai. Net kartais per skubėjimą pasukdavau raktelį, nepašildžius kaitinimo žvakių, prie -10 ir užsikurdavo lygiai taip, kaip kuriasi vasarą. Manau šitas variklis yra vienas iš geresnių už tokią nedidelę automobilio kainą.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kadangi tai nėra populiarus automobilis, jo vertę supranta labiau auto entuziastai arba volvo mėgėjai, o kitiems geriau bus audi ar bmw analogai. Eksploatacija ne iš pigiųjų (nebent kinietiškas detales perki), nes detalės šiam auto yra gaminamos aukštos kokybės. Būtent dėl to ir sakoma apie Volvo, kad kartą detalę pakeitęs, daugiau apie tai galvos nesuksi. Gaila tai, kad nelabai kam įdomu investicijos į šio auto detales, nes jis nėra populiarus. Gaila tai, kad automobilį patvarkius jo kaina nelabai auga. Visumoje, tai pakeitus susidėvėjusias detales, apie jas bus galima ilgam pamiršti.

Patarimai perkančiajam

Siūlau apžiūrėti arkas, dureles dėl rūdžių. Pats pirkau kiek aprūdijusi variantą, bet per metus laiko rudžių nepadaugėjo atrodo.

Rekomenduojami video