2019-04-27
Volvo S80 2,5 turbo benzinas automatas 2011 m
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patogus salonas, gerai veikia kruizo kontrolė

Nėra kuro kamščio laikiklio

Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 12,5
Bendras automobilio aprašas

Pirkau šį automobilį 2011 m. vasaros pradžioje, Volvo salone. Vyko ten kažkokia akcija, tai nebloga kaina nupirkau. Ne pačios geriausios komplektacijos (bazinis variantas), bet vis gi: visas salonas odinis, bi-xenon priekiniai žibintai, lietaus jutiklis, DVD diskų grotuvas su ekranais, parkavimo jutikliai priekyje ir gale, Bluetooth su klaviatūra ir dar ten visokių naudingų privalumų, dabar viso sąrašo ir neišvardinsiu. Variklis trurbininis 2,5 litro 230 arklių, automatinė pavarų dėžė. Galia negaliu pasakyti, kad labai jaučiasi, tad bendras įspūdis apie automobilį - trūksta jam aštrumo, nepaisant to, kad dokumentuose rašo, kad įsigreitėjimas iki šimto kilometrų per valandą yra per 7,5 sekundes. Nors matydamas, kaip Bavarijos automobiliai atsilieka, pradedi suprasti, kas yra Volvo. Jų mašinos paprastai vadovaujasi principu: „Greitis nėra klausimas, bet kodėl“ - va štai toks požiūris. Valdymas yra šiek tiek prastesnis nei vokiškų automobilių, čia net nėra ko ginčytis, tačiau jei atsižvelgiate į jų principą, tai nesukelia nusivylimo. Patogiai įsitaisyti galima bet kurioje automobilio vietoje: priekinio keleivio sėdynę galima reguliuoti įvairiomis padėtimis. Gera garso izoliacija leidžia tyliai važiuoti ne tik mieste, bet ir autostradoje, kai greitis yra didesnis nei 160 km / h (ir net nėra noro važiuoti greičiau tokiu automobiliu, nors suprantate, kad dar tai ne visas greitis, o turi dar nemažai rezervo). Apie sąnaudas. Pilu tik 95 benziną, apie 70% kilometrų važiuoju mieste, o 30% - automagistralėje, vidutinis suvartojimo lygis yra 12,5 litrų (variklis yra turbininis), apskritai kokios sąnaudas Volvo deklaruoja, tokios ir yra iš tikrųjų. Iš esmės, man patiko kruizo kontrolė ir „City Safe“ funkcija (ji gali stabdyti automobilį, už vairuotoją, jei greitis yra ne didesnis kaip 15 km / h) - tai labai patogu eismo spūstyse, kai įstringi tuščioje vietoje ir tada kas nors netikėtai užlenda į priekį, taigi dėl to nereikia lieti ašaras dėl įbrėžimų ant bamperio ir gaišti laiką, pildant eismo įvykio deklaraciją. Išbandžiau mašiną ir žiemos sąlygomis, prie šalčio net -25. variklis užsiveda be problemų, viskas, kas priklauso puikiai šyla, klimato kontrolės darbu esu labai patenkintas, greitai sušildo saloną, matyt, švedai supranta, kas yra šaltis, bet čia yra grynas subjektyvumas))) Beje, puikiai skamba originali garso sistema (išbadžiau visokiu garsumu ir gabalus visokius). Nežinau, ar tai galima priskirti prie privalumų, matyt, nes švedų produkcijos štampavimo tempas atsilieka nuo japonų modernizavimo tempų, tačiau švediškų automobilių metalas yra labai storas ir kokybiškas (pas mus šeimos garaže yra japoniškų automobilių, džipų ir mažalitražių automobilių). Vienas iš trūkumų yra tas, kad žiemą, kai būna šalta ir salonas dar būna neįšilęs, užstringa radijo įjungimo mygtukas, bet šiek tiek palaukus pradeda veikti. Dar vienas trūkumas - nėra kuro užpylimo kamščio laikiklio. Kiekvieną kartą, pilant kurą reikia kur nors pasidėti kamštį, o vieną kartą net pamiršau ir teko pirkti naują. Išvados: jei manote, kad jums reikia daugiau nei Volkswagen Passat, tačiau dar nesate pasiruošę daug išleisti daug pinigu A6 eksploatacijai ar tos pačios MB- E. , - galite pirkti šį Volvo nedvejodamas, tik automobilis gali atrodyti šiek tiek nuobodokas.

Rekomenduojami video