Donatas 2021-10-22
Miesto žvėriukas TROC su 1.5 TSI Evo 150 AG
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Pagrindinis varianto su 1,5 TSI varikliu pliusas yra ekonomiškas, pasiekiu 4,7 l/100 km rodmenis, nors vidurkis yra apie 5,8 l

  • Ekonomiškas
  • Gerai valdomas
  • Stabilus kelyje
  • Manevringas

Automobilis gali rimtai erzinti dėl apdailos barškėjimo

  • Prasta garso izoliacija
  • Prastos interjero medžiagos
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas

Myliu savo T-Roc – yra dinamiškas, ekonomiškas ir atrodo tikrai gerai. Tačiau nepamirškit, kad tai ekonominės klasės automobilis, todėl viduje - kieti plastikai. Pasitikiu VW marke daug metų, todėl T-Roc buvo logiškas pasirinkimas, be to patraukė skaitmeninis prietaisų skydelis – naktį jis atrodo šauniai. Ypač mėgstu skaitmeninę skydelio grafiką važiuojant naktį. Maniškis turi Beats garso sistemą, bet nežinau ar ji labai vertinga - garsas gal ir kokybiškas ir bosas gilus, bet viduje automobilis barška, jaučiama stipri vibracija – jam akivaizdžiai trūksta geros garso izoliacijos. Mano automobilis turi parkavimo asistentą, nors turiu prisipažinti niekada jo nenaudojau, adaptyvios kruizo kontrolės taip pat niekada nenaudojau. Taip pat yra panoraminis stoglangis kas man patinka, bet galėčiau apsieiti ir be jo. Apskritai automobilis smagus vairuoti ir po beveik metų aksploatacijos nepavedė, man jis labiau patinka nei anksčiau turėtas Scirocco ir dar prieš tai turėtas Golfas. Jei svarstytumėte T-Roc, sakyčiau tikrai pasibandykite. Niekada neturėjau automobilio su mažu varikliu ir nebandžiau T-Roc varianto su 1.0 litro varikliu, todėl negaliu pakomentuoti ar jo galios pakanka, bet man 1,5 benzinas yra tobulas pasirinkimas.

Rekomenduojami video