2019-05-11
Parašysiu tik minusus
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Gera garso izoliacija

Ne komfortiškas

Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Kadangi žmonės išdėstė vius automobilio pliusus, aš parašysiu minusus. 1. Žiemą automobilis sunkiai šyla, kadangi papildomas šildytuvas (dar vadinamas webasto), kuris isijungia tik užvedus automobilį, yra per silpnas šitai karvei :). Todėl salonas letai šyla, letai atšildomas priekinis stiklas. Beto šildymas nustatytas taip, kad pirma šildytų variklį, tik išilus varikliui apie 70-80 laipsnių, šildytuvas pradės atiduoti didesnę dalį šilumos į saloną. Kalbejau su webasto meistru, dėl šių automobilių šildymo, tai meistras taip pat patvirtino, kad sharan sunkiai šyla žiemą. 2. Sėdynės nepatogios, kietos. Bent pas mane medžiaginis salonas. Važineju pasitiesęs sėdynės papildomą paminkštinimą. Kai automobilio gana aukšta kaina, tai tikrai galėtų buti patogesnės sėdynės. 3. Porankis priekinių sėdynių reguliuomas, bet ganetinai nepatogus, nučiuožia atgal kartais, geriau būtų padarę atskira porankį kiekvienai sėdynei. O porankis tikrai reikalingas šiam automobiliui, kadango ganėtinai platus ir vairuojant reikia į ji atsiremti, nes į durelių rankenos atramą neatsiremsite, nes ji per toli. Tiesiog jausitės nestabilei sedynėje, jei neatsiremsite į porankį, šito galbut nepajaus stambus žmogus. 4. Valytuvai. Kiekvieną kartą baigus valyti langus, valytuvai po kurio laiko dar vieną kartą nuvalo priekį langą, ko pasakoje vel jį išmurzina ir ant lango lieka dryžis, kuris tiesiog nervia vairuojant. Dėl to vėl valysite langą. P. S. Valutuvai nauji, kokybiški. 5. Galvos atramos nesireguliuoja, dėl to po ilgesnės kelionės maudžia kalklą, nes atramos padarytos taip, kad jūsų galva visą laiką būtų palenkta į priekį, bet kiek žinai taip yra daugumoje naujesnių automobilių, nes kaškokiem inžinieriams taip pasirodė bus saugiau, o jūsų komfortas jiems nusispjauti :). 6. Kvaila start- stop funkcija, tai funkcija kuri užgesina automobilį jei jus dažiau sustojate, pvz kamščiauose, prie šviesaforų, bent jau teoriškai taip turėtų veikti. Neva mažiau teršia aplinka. Tačiau toks dažnas automobilio užvedinėjimas tikrai nera jam geras. Patys įsivaizduokit stovit kamštį ir kiekvieną kartą po pajudejimo sustojus jūsų variklis užkesta, o kamštį stovi kokį pusvalandį. Žinoma galima funkcija išjungti mygtuko pagalba, bet dažiausiai pamiršti, nes kiekvieną kartą užvedus automobilį ši funkcija isijungia automatiškai. Žinoma ši nesąmonė diegiama į beveik visus naujesnius europinius automobilius. Tai žiauriai užknisa. Galima šitą funkciją atjungti, nuo akumuliatoriaus reikia atjungti papildomą jungtį, kuri rodo akumuliatoriaus darbą, jo krovimą. Bet žiemą jei atjungsite ta jungtį, tai auto kompas galvos kad jūsų akumuliatorius nesikrauna ir to pasakoje neijungs papildomo šildytuvo(webasto) ir sedesit kaip šaltoj metalinei bačkoj. Bendarai pasakysiu, automobilis tikrai patikimas, bet mano nuomone nekomfortiškas. Jeigu pirkčiau vėl automobilį, šio tikrai nesirinkčiau. Geriau pirkčiau Chrysler Town and Country, arba Dodge grand caravan arba vw rountan, kurie nepalyginamai komfortiškesni, teko juose pasėdėti, tai medžiaginės sėdynės kaip autobuso vairuotojo, labai minkštos ir patogios, o ilgose kelionėse tai tikrai pasijaučia. Ir apskritai pastebejau, kad amerikietiškuose automobiliuose neprikišta tiek nereikalingo š, kaip europiniuose. Žinoma tai tik mano nuomonė.

Rekomenduojami video