polo 2016-06-23
polo 1.9 SDI
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

1,9 SDI variklio patikimumas

nuolat kas nors genda

Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Bendras automobilio aprašas

pirkau 5 m.mašiną su tikra rida nepilnai 100 tūkst. km. Visą laiką eksploatuotas tik Lietuvije. Pradžioje viskas buvo lyg ir nieko, bet ... po pusantrų metų parėjo elektrinis vairo stiprintuvas (čia daugelio Polo, Skoda Fabia, Seat Ibiza bėda). Po to starteris, po to valytuvų mechanizmas, ventiliatorius, pučiantis orą į saloną, sankaba, stabdžių vakumo pūslė, dar kartą vairo stiprintuvas ir t.t. Apie tokius einamus remontus kaip važiuoklė, priekiniai ir galiniai amortizatoriai, rato guolis, stabdių diskai ir kaladėlės ir t.t. tai jau nėra ką kalbėti. Žodžiu ne mašinytė, o autoservisų svajonė. Masina dar nenuvažiavusi 200 tūkst. km, o jau pusę dalių pakeista. Bet gal čia tik man tokia pasitaikė.

Variklis

Variklis, bene vienintelis šios mašinos privalumas. Patikimas, gan ekonomiškas. Dar privalumas, kad SDI nėra turbinos, tai vienu galvos skausmu mažiau (nėra kam sugesti).

Patarimai perkančiajam

net ir maža rida ir serviso knygelė nuo daugybės gedimų neapsaugos. Geriau žiūrėti kokią panašaus dydžio japonišką, gal bus patikimesnė.

Rekomenduojami video