Passat 2015-03-02
Vw Passat Highline 2.0TDI 125KW
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Talpus, ekonomiskas, minkstas

brangus purkstuku keitimas

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,6
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,9
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,2
Bendras automobilio aprašas

Puikus automobilis, Highline su 125kw varikliu universalas, tai nepakeiciamas darbo ir seimos automobilis, turiu jau du metus, nuvaziavau apie 90 tukst km, nepavede ne karto, nors buvo nupirktas jau 300tukst rida. Beabejo elektronikos turi daug, bet su ja problemu nebuvo, kaip tik atvirksciai iskarto nurodydavo kas blogai su automobiliu, galima uzbegti ivykiams uz akiu ir sutaupyti remonto laiko atzvilgiu.

Variklis

Variklis 125kw su DSG6 deze, tai kazkas neapsakoma, nesijaucia begiai isvis, trauka ispudinga, noretusi tik 4motion transmisijos, nes kartais per didelis sukimas paduodamas tik i priekini tilta.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Pakabos atzvilgiu tai dideliu remontu neturejau, palyginus su nuvaziuotu kilometrazu (90tukst km),pakabos detales visiskai nebrangios, detos tik originalios, amortizatoriai pigus, daugiau remontu kaip ir jokiu nereikejo, be standartiniu tepalu ir filtru, aisku dirza reikia keisti kas 210 tukst, kolkas neteko, bet domejausi nebrangus malonumas, bet vat kai keiciau purkstukus, tai teko pakloti po 1250lt uz kiekviena, plius keitimas.

Patarimai perkančiajam

pasitikrinti servise tikra rida, patikrinti trauka iki 4500 apsuku, nes tada purkstukai pranes ar jie jau i pabaiga, truksciojimas juos isduos, greiciu deze jei DSG tai turi buti be menkiausio perjungimo trukciojimo ar jutimo.

Rekomenduojami video