2019-11-29
VW PASSAT 2005 103kw 2l dyzelis 300000km mechaninė pavarų dežė
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Ekonomiškas, pigus taisymas, pakankamai aukštas, patvari važiuoklė, labai paprastas ir kokybiškas salonas, labai talpi, lengva rasti dalis.

Svarbiausia laiku sutaisyti ligas ir žiūrėti perkant taisymo istoriją. Svarbu žiūrėti : 1. Sankaba/smagratį ; 2. Elektrinį rankinį ; 3. Vairo užraktą ; 4. Tepalo siurblį 5. Koroziją

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5
Bendras automobilio aprašas

Automobilis labiau skirtas darbui, todėl savo pagrindinę funkciją atlieka. Mažos kuro sąnaudos. Mieste 6 - 7 L, užmiestyje 4,6 - 6 L. Labai talpi bagažinė, užlenkus sedynes tilpo didžiulė spinta, kurios ilgis apie 2,8m (išardyta). Komforto daug nėra, tačiau nesijauti pavargęs po 700 km važiavimo be sustojimo. Kol kas nuvažiuota 30000km ir mašina nesukėlė didelių problėmų. 2 kartus keisti tepalai , 5 L tepalų - 25 EUR, filtrai (salono 11 eur, kuro 12 eur, oro filtras 10 eur). Išlindo viena iš įgimtų problėmų tai yra vairo užraktas. Mašina rytais pastovėjusi užsikurdavo ir gęsdavo, išmesdavo raudono vairo klaidą. Nauja dalis - 130 EUR, būtinas pririšimas 50 EUR ir žmogaus darbas 40 EUR. Pakeitei ir užmiršai. Daugiau jokių problemų kol kas nebuvo. Rudys labai minimaliai puola taškiukais arkas ir durys. Mechaninė pavarų dežė, skankaba ir smagratis - kol kas viskas tvarkoje. Smagratis yra silpna vieta - dėl atsargos visas sankabos komplektas iš intercars su nuolaida 270 EUR + 100 eur keitimas. Pakaba paprasta iki negalių, jokių problemų nesukelia, daug važinėta ir žvyrų ir duobemis ir per 30000km nieko nepareikalavo taisyti. Nors neaišku kada buvęs savininkas keitė dalis. Purkštukai - tvarkingi. Meta juoda dumą jeigu spaudi dugną ir nuo 3500rpm, važinėjant ramiai nedumija, nes iš operatuoti visi filtrai ir apsauginės gamtos sistemos. Svarbu paminėti, kad tinka kad dalys yra labai pigios ir pakankamai patvarios. Jeigu sutvarkytos pagrindinės ligos - automobilis nepaves.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Remonto kainos su kuriomis susiduriau (tik naujos detalės) arba domėjausi : 1. Filtrai + tepalai kas 15000 km - > +-70 EUR su darbu. 2. Vairo užraktas - > 220 EUR su darbu. 3. Kaladėlės -> komplektas 40 EUR su darbu. 4. Valytuvų mechanizmas - 30 EUR su darbu. 5. Pilnas sankabos komplektas su smagračių - > 450 EUR su darbu. 6. Elektrinis rankinis - 50 EUR su darbu. 7. Pavarų dežės perrinkimas - 100 EUR perrinkti dežę. 8. Pgr. diržo keitimas - 150 EUR 9. 4 purkštukų restauravimas - 500 EUR su darbu.

Patarimai perkančiajam

Žiūrėti automobilių minusus.

Rekomenduojami video