2018-10-08
Passat B6, 2007 m., 2.0 TDI, 100 kW, mechaninė, comfortline.
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Talpi bagažinė, erdvus ir patogus salonas, ekonomiškas, gero garso aparatūra ir garso izoliacija, pigios dalys. Paprastas, bet tikrai neprastas.

Rūdys

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,3
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,9
Bendras automobilio aprašas

Jau trečiasis B6'as modelis mano kieme. Nei su vienu didesnių problemų neturėjau. Pirmieji 2 buvo CR varikliais, dabar nusipirkau PDP. Pirkau PDP, nes radau tikrai gero stovio, su 294 000 rida, sudėti autorizuotame servise nauji Bosch purkštukai prieš 45000 km. Turiu pastarąjį modelį pakankamai neseniai, tai keičiau tik filtrus, tepalą ir stabdžių diskus bei kaladėles (pačiam pirmam turėtam B6'am papildomai be einamųjų dalių keitęs tik lambda zondą ir xenon lemputes). Katalizatoriai ir DPF vietoje, niekas neprogramuota, nepjauta, trauka nedingusi, nedūmina. Užkūrus vėsesnį ryta, variklis nuo pat pradžių dirba gražiai, be purtymosi, be pašalinių garsų, apsukos nešokinėja. Automobilio techninė būklė tikrai labai gera, tačiau, kad ir kaip gerai ten viskas būtų variklio, pakabos ar pavarų dėžės skyriuose, bet to paties negalėtum pasakyti apie kėbulą. Automobilis rūdyja... Kaip yra juokaujama, kad užgesinus variklį, girdisi kaip kėbulas rūdyja... Bagažinės dangtis ir galiniai sparnai dažyti, tai kol kas dar nepramušė, bet durų apačios, taip pat po rankenėlėmis, slenksčiai iš vidaus jau kyla, tik klausimas kaip peržiemos šią žiemą. O šiaip ir anksčiau, kur turėjau 2008 metų modelius, tai abiems rūdijo bagažinės dangčių apačios, po žibintais, durų apačios po moldingais, variklio dangčiai, stogas virš priekinio stiklo. Jei atmestume rūdžių problemą, tai modelis labai vykęs. Vietos daug tiek salone, tiek bagažinėje, važiuoja patogiai, yra tikrai kantrus - tikras darbinis arkliukas. Ekonomija nebloga - trasoje apie 5, mieste apie 8-8,5 litro per daug netaupant, bet ir nedrožiant. Rytiniuose kamščiuose Vilniuje tenka praleisti nemažai laiko, tai sąnaudos tikrai, skaitau, kad neblogos. Komplektacija geriau "užbombintuose" variantuose tikrai džiuginanti (antras turėtas modelis: memory odinės sėdynės, gal. vaizdo kamera, automatas, navi, liukas, fotochrom. veidrodžiai - apypilnis faršas, niekas negedo). Dar vienas dalykas be rūdžių, kas užkliūna, tai, kad labai dažnas keliuose. Kiekviename daugiabučio kieme tokį pamatysi ir dažnu atveju net ne po vieną. Eksploatacija pigi, detalės pigios, jų pilni šrotai, o ir naujos ne kosmosą kainuoja, aptarnavimą pasidaryti irgi nebrangu. Sako, jog vagia medijas su NAVI, bet dar nepasitaikė nei man, nei mano draugams nieko panašaus (tuk tuk tuk į medį). Garso izoliacija nebloga, garso aparatūra tikrai geresnė nei to meto BMW modeliuose, o ir už MB ar Audi stocką man skamba geriau. Salone negirgžda nei viena plastmasė ar per duobes važiuojant ar muziką garsiau užsileidus. Kaip už tokią sumą, už kokią ieškojau, tai pats geriausias kainos ir kokybės santykis. Mažiau klausykit tų verkšlentojų, kurie nusiperka "ledinį, katek nuo tralo" modelį, su atsukta nuo 600 000 iki 250 000 rida, muštą ir lopytą, nudrožtą, o paskui pradeda byrėti ir verkia forumuose krokodilo ašaromis, kad čia ne mašina, o bėdų rinkinys ir klaidina žmones. Kaip jau minėjau - trečias toks pats modelis ir visais iš techninės pusės buvau visiškai patenkintas. Laiku keiti tepalus, filtrus, tikrini stabdžių dalis, pakabos mazgus ir važiuoji patenkintas ilgai ir laimingai :). REKOMENDUOJU.

Patarimai perkančiajam

Nepatingėkit, nepagailėkit kelių eurų patikrai, prašykit sąskaitų remonto ar aptarnavimų jei ne oficialiuose daryti. Jei jau į servisą varyti nenorit, tai kelius pagrindinius dalykus: smagratis ar nebarška, ar dūmo nemeta, el. stabdis, kita elektronika, ką galima pasitikrinti vietoje, na ir belieka pasidaryti testdrive ir paklausyti ar niekas pakaboje nebarška ir kaip motoras groja :)

Rekomenduojami video