Audrii 2013-08-20
Passat B6, 2.0 TDI 103 kw
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Gera klimato kontrolė, talpus, manevringas

Salyginai brangus remontas

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Su šiuo automobiliu važinėju apie metus. Passat'ą pirkome, nes reikėjo pakankamai didelio šeimyninio automobilio, bet tuo pačiu ir norėjosi manevringo auto. Šiaip šis passatas nėra nei labai talpus/erdvus, nei manevringas - toks vidurys. Bet asmeniškai man, tai yra būtent ko aš ir norėjau. Na, vidaus apdaila tikrai prastoka, nepalyginsi nei su Audi, nei su BMW, bet manau VW į juos ir nesilygiuoja. Gedimų turėjau įvairių, bet prieš pirkdamas auto daug maž apie juos visus jau žinojau, todėl niekas per daug nestebino. Garso izoliacija nėra įspūdinga, daug kas priklauso nuo padangų. Žiemą kūrėsi neblogai, nors praeitą žiemą baisulingų šalčių ir nebuvo. Klimatronikas veikia puikiai. Bazinė audio aparatūra pakenčiamo lygio. Mechaninė šešių pavarų greičių dėžė veikia neblogai.

Variklis

Variklis, imant bendrai, pakankamai dinamiškas, galios tikrai užtenka. Planavau pirkti 1,9 TDI su 77kw, bet pabandžius abu variklius, savo nuomonę greitai pakeičiau. Žinoma, mūsuose labai populiaru "čipinti" variklius, kadangi aš neesu už tai, tai natūraliai pasirinkau 2,0 TDI. Nors pasklidę gandai, jog šis variklis problematiškas, bet lygiai tiek pat problemų kelia ir 1,9 TDI jei jo neprižiūrėsi.Taip, kad variklio patikimumas nėra pačio aukščiausio lygio.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Teko keisti vieną pakaitinimo žvakę, su darbu kainavo 150Lt, purkštukus VW centras pakeitė nemokamai, nes VW pripažino savo broką. Pagrindinio diržo su guoliais įtempėjais ir vandens pompa ir, aišku darbu, kainavo apie 1000Lt, keisti reikia kas 80000-100000 km. Keičiau profilaktiškai ir tepalo siurblio ašelę, kuri pati kainuoja 15Lt, tiesiog darbas kainuoja nuo 100Lt. Ašelę reikia būtinai pasikeisti iki 180000km ridos ribos, nes laiku nepakeitus, remontas atseis kur kas brangiau. Teko remontuoti ir turbiną, aš sumokėjau 1800lt su darbu, plius dar pakeitė ir teplaus su filtrais, nes kitai netaikoma garantija turbinai. Žinoma, galima rasti ir kur pigiau atlieka tokius darbus.

Patarimai perkančiajam

Turbūt vienintelis patarimas būtų turėti papildomų pinigų galimam variklio remontui.

Rekomenduojami video