2018-04-13
10 metų vairuoju ir beveik viska apie jį žinau
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

pakankamai miknšta, sėdynės galinės užisilenkia, lentas 3m. vežu uždaryta bagažine (SEDANAS). Ilgose kelionėse labai patogi, netgi patogesnė už naujas auto- sėdynės labai jau minkštos. Smagu.

Važiuoklė. Bet kaip minėjau- mastersport tą reikalą nureikšmina.

Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5
Bendras automobilio aprašas

Taigi- nusipirkau prieš 10 metų 1998 pasat 1.9TDI 81 kw, mechaninė pavarų dėžė. Pravažiavau su ja apie 150 000 km. Silpnosios vietos- važiuoklė, nes šarnyrai aliumininiai ir juos dažnai tenka keisti. Visokie "EGT" ir panašūs kainuoja pigiai, bet juos dažnai reikia keisti. Pačioj pradžioj keičiau ir keičiau.... netgi atvirai pasakius užsiknisau. Tačiau suradau komplektą šarnyrų, kuriuos pardavinėja lenkai, nors jie pagaminti Vokietijioje- Master Sport,- kodas paieškų sistemoje "MasterSport 36790". Allegro.pl (kažkas panšaus į ebay, bet ieškot variantų, kur siunčia į LTU) yra pardavimų svetainė, iš jos ir parsisiunčiau šį stebuklą. Kaina gaunasi apie 150 eur su parsiuntimu. Už tokią pačią kainą LTU nusiperkami pigiausi visokie EGT ir pan., kurie atlaiko kelis mėnesius. Taigi- susidėjus Mastersport šarnyrus, bėdos su važiuokle išnyksta (keist komplektą) ant 70-80 000 km. Šitie šarnyrai sustiprinti, netgi geriau laiko nei Meyle ar "Lemfiorderiai". Ir kaina gaunasi vos ne 3x pigiau. Sekantis variantas- mitas yra tas, kad po kiekvieno šarnyro pakeitimo reik daryt geometriją. Tikrai nereikia. Šarnyrai pas B5 labai tikslūs, nieks ten geometriškai nenusimuša. Neverta mokėt už vieno varžčiuko pasukimą, esmingai nieko neįtakojantį. Jei mašinos "netraukia" į šoną- geometrija po 1-2 šarnyrų pakeitimų niekuom nepasikeis. Ir padangos tikrai nenudils. Jei keisit traukių antgalius vien tik- čia kita kalba. Bet- kaip minėjau- Mastersport komplekte yra ir traukiu antgaliai. Viską pasikeitus, verta tuos 20 eur atiduot geometrijai. Nu 70k taigi atlaikys. Tepalai. Išskirtinai rekomenduoju vien tik Castrol edge 5 w-40. Senukuose akciju metu po 22 eur. 4 litrai. Keičiant tepalus galvot nereikia- pakeitus filtra supili 3,8 l. tepalu (stikline bankėj lieka)- ir net nereik tikrint matuoklės. Tirštesni tepalai kenkia turbinai- negauna tepimo ašelė. Jei kažkur tepalas "myžasi", netikėkit meistrų pasakom, kad reik pilt tirštesnį tepalą- turbinai bus pzdc, kas kainus min 300 eur (turbinos nuemimas, remontas, intercoolerio radiatoriaus praplovimas, surinbkimas ir nauju tepalu uzpylimas). Keiskit tarpines, bet netirštinkint tepalo. Ir dar patarimas-žiemą akumuliatorių laikykit gyvybingą. Jei padusęs ir kuriate, gali suėst ABS elektroninę dalį ir dar viso ko kito. Jei duodate nuo savo akumo kitam "prikurt"- apsukas laikykite apie 3000 . Prieš pacientui kuriant, tegu laidai ant gazo pabūna apie minutę. užteks. Šiaip prižiūrint- gera mašina. Taupi. Rijimas. Mišriame režime pakanka realiai 5-6 litrų dyzelio. Va čia ir smagumas. Magistrale vaziuojant ant 90, uzteks 4 litru. Variklis- 10 balų. Super agregagatas. Nieko nedariau, niekur nelindau.....

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Važiuoklę "MasterSport 36790" susidekit ir užmiršit problemas. Būna kitiems komforto bloko kompiuteris sudurnavoja. Jis yra po vairuotojo sėdyne, kiek kairiau. Bet ten reik kibirą vandens išpilt, kad pasiektų. Idiotams taip tik nutinka.

Patarimai perkančiajam

Pirkti su klibančiais šarnyrais ir dėl to mušti kainą. Atsiminti, kad šarnyrai (kuriuos minėjau- mastersport- su pakeitimu plius geometrija) kainuos apie 300 eur. Ir po to važiuosit be bedos

Rekomenduojami video