Raketa 2021-08-12
Turbo raketa
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Dinamika, galia, stabilus elgesys kelyje, posūkiuose, geros degalų sąnaudos

  • Dinamiškas
  • Gerai valdomas
  • Stabilus kelyje

Dažymo kokybė, kai kurių atsarginių dalių kaina

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas

Pagaliau prisiruošiau parašyti atsiliepimą apie savo VW Golf 6 Gti. Prieš tai gana ilgą laiką turėjau Infiniti M35 – gan nuobodus automobilis, tad norėjau kažko ryškaus, galingo ir manevringo. Dar anksčiau turėjau Skoda Octavia RS A5 serijos ir visi man pasakė, kad ši Octavia ir VW yra vienas ir tas pats. Dabar pasakysiu kodėl yra kitaip. Šiaip nemėgstu priekinių ratų pavaros, tačiau pasivažinėjus Golfu jo valdymas ir vadinamojo nepakankamo pasukamumo trūkumas mane maloniai nustebino. 210 AG galios variklis nedideliam automobiliui yra daugiau nei pakankamas, variklis yra antros kartos, sukimo momentą galima nesunkiai užkelti nuo 280 NM iki 420 NM. Puikus rezultatas, tačiau tiek galios raliai nereikia, taigi nusprendžiau neliesti. Beje, Octavia RS yra pirmos kartos variklis, o jų dėžės yra identiškos DSG. Golf puikiai valdomas, manevringas. Puikus vairas - išlenktas apačioje ir teisingos formos vietose kur laikomos rankos. Pavaros jungiamos svrtelėmis, sportinis originalus išmetimas, pavaras perjungus maždaug 4000 aps./min garsas jums tikrai patiks. Pas mane odinis Recaro salonas, labai malonu jame sėdėti. Šoninis sėdynių palaikymas puikiai atlieka savo darbą posūkiuose ir yra gana kasdienybėje net ir nemažų gabaritų žmogui. Smagu, kad lubos juodos, automobilyje sėdėti tikrai jauku. Kėbulas – šiaip jau visų VW automobilių bėda – nuo Skoda iki Bentley. Bet pas mane viskas tvarkoje – kol kas jokių problemų dėl dažų ar lako. Kelio apšvietimas labai geras - mano konfigūracijoje yra prisitaikantis pasukamas biksenonas. DSG dėžė skamba baugiai. Aš irgi bijojau, bet pavažinėjęs supratau, kad viskas nėra taip blogai. Kad pasaugoti dėžę kamščiuose perjunkite į rankinį režimą ir naudokite pirmą pavarą, o jei liksite automate tai dėžė nuolat jungs 1-2-3 pavaras ir greitai perkais. Viso nuvažiavau 20.000 km savo Golfu ir galiu patarti: tai labai protingai sukurtas automobilis, nors nelabai mėgsta kamščius, bet užmiesty posūkiuose teikia didelį malonumą savininkui. Šiaip automobilis pakankamai sunkus, blogi keliai jam netinka. Apie sanaudas - mieste 9–10 litrų su kamščiais, užmiesty nuo 6 iki 10 priklausomai nuo tempo.

Rekomenduojami video