kaunas 2010-07-04
GOLF 4 TDI 85 KW 2000M.
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Psichologiskai nuteikia zmogu tik kad ekonomiskesne kuro atzvilgiu

Labai labai daug

Bendras automobilio aprašas

Turejau VW GOLF 4 2000m su pompiniu motoru 6 pavaros,pirkau atvaryta is Italijos pries 3 metus su ivairiais kosmetiniais defektais, palankstymais ( nes sugunde tada pigesne kaina, tuomet pries ta pakilima 16000 lt ). rida rode 195000 km Siaip tai pries isigijant tai buvo mano svajoniu automobilis, patiko kad sesiabegis ir pilnesne komplektacija, klima, el. langai,sidabrinis. Butu geras automoblis, jei butu jis kaip automobilis. Tikejausi isigijus po GOLF 3 1,4l, tai bus tikras zveriukas, nors ir zymiai jautesi traukos skirtumas labai. Bet isigijus... tai ir prasidejo visos bedos viena po kitos kaip kokia grandinine reakcija : is pradziu reikejo pakeist vairo traukeles, traukiu obuolius, kaladeles, stabdziu diskus ir sarnyrus, nes buvo visiskai suvaryti, suplesytas traversas, iskeltas karteris variklio, teko pavirint, sulankstytas slenkstis( neaisku kur vazinejo ar sokinejo per dirvonus, akmenis ), aptrintas, prarukytas salonas kaip pelenine,pilna pelenu ( kiek ji teko valyt, paskui ir pakeist sedynes ), nutrintos salono plastmases, neaisku ka automobilyje veike, dejau galini valytuva, nes nebuvo visai, puses automobilio dazymas, nes braukytas, lankstytas buvo, apdauzytais buferiais. Po poros men nusprogo turbina, siek tiek paemus greiti ant lygaus, tiesiog islakste gabalais ispusdama tepala, tai Kaune niekur neradau, teko vaziuot i Klp, po poros men vel problemeles prakiuro vairo kolonele, kaina 700 lt uz deveta, po metu kodicionieriaus siurblys nusprogo, kaina 350 lt buvo.bet po 2 metu vel teko pirkt kita vairo kolonke, kaina 600 lt ir visas vaziuokles pilnas perrinkimas ( granatu kumu ketimas, amortiku galiniu), kazkur 700 atsistojo... turbina paskutiniu metu vel pradejo pavargt, praleido siek tiek tepalo, lasedavo pavaziavus... Taip pat pradejo truputi pavargt ir starteris, kazkaip suuzdavo kartais ir panasiai...

Variklis

Variklis pompe duse 85 kw, su paciu motoru, nebuvo problemu, tik kad sprogo turbina, tai ja teko keist ir turbinos apatine slanga i nauja, nes sudraske buvo. siap tai toks motoras smagiai vaziuoja ir ekonomiskas iki 10 l dyzelio suvalgydavo ( cia priklauso nuo vaziavimo ) . Dar daznai jiems liga buna kuro purkstukai nuo prasto kuro ar susidevejimo. Bet mano Golfui tas nepasitaike, pildavau nerusiska .

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kastai labai brangus man buvo, kai pagalvoji baisiau uz koki Golf 2 kuri esu turejes pries kelis metus. Su juo tikrai maziau bedu buvo, nors auto 20 metu :) Nusipirkes keiciau paskirstymo dirza su itempejais, kaina kazkur keli simtai . Tai dabar labai kreivai i dyzelius ziuriu, kazkaip nusivyles jais... Geriau tada su benzininiu auto vazinet . Tai tikrai labai prastos masinos, vietoje traktoriaus matyt tikrai naudojamos. Su remontais nepigiai kaina atsistojo, ir dar kazkiek pacios auto kaina pakrito . Dabar jau kainuotu mazdaug 13000 ir dar priklauso nuo metu. Pats pirkdamas Golf, skaitau kad gavau srotini auto uz didele kaina. Tik tvarkyk ir tvarkyk ir neaisku kas dar bus.

Patarimai perkančiajam

Gal reikia kartais gerai pagalvoti apie dyzeli pries ji perkant, apskaiciuot eksploatacijos islaidas ir panasiai. Ir ziureti kad butu neuzvaikytas, nes uzsieni tokie auto daznai buna tam ir skirti. Manau tada ziuret i apynaujus arba siek tiek dauztus.

Rekomenduojami video