2017-12-19
Golf 4 1.9 TDI PD 96kw 2004.03
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Ekonomija, galia, sukimo momentas mažų sūkių diapazone, erdvi bagažinė

Nepatogios sėdynės, žibintų apiplovimas, pastoviai perdegantys pažibinčiai

Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Automobilis pas mane 2.5 metų, nuvažiavau 80k km. Parvarytas iš vokietijos, rida buvo (skydelyje) 220k. Tepalus keisdavau kartu su visais filtrais, kurą pildavau tik iš Neste degalinės. Problemų su varikliu neturėjau. Pakeitus tepalus, po 5k km reikdavo dapilti 0.5 l tepalo, nemanau, kad čia didelė problema, bet manau, kad reikia paminėt. Nors akumuliatorius pirktas dar vokiečio, žiemą ir prie didelių šalčių kuriasi be eterio. Šaltas pasipurto, bet kai prasibudina, dirba kaip laikrodis. Nežinau, kaip su kitais gamintojais, bet volkswagen koncernas pasistengė sukurti plačią detalių gamą. Patariu detalių nepirkti neišsiardžius mazgo. Vien priekinių stabdžių diskų yra 3-4 skirtingi variantai vien 96kw varikliams, patyriau savu kailiu. Pagrindinio diržo komplektai taip pat turi ne vieną modifikaciją. Kėbulo dizainas skonio reikalas, tad čia komentarų nebus. Galiu pasakyti tai, kad mėgsta parūdyt. Prieš metus buvo vienoje vietoje nedidelė rūdelė, dabar pamačiau dar keliose vietose pakilnotus dažus. Universalo kėbulas yra nuostabus savo bagažinės tūriu. Drąsiai telpa du trys žmonės (yra tekę vežt) arba visa krūva mantos. Atlenkus galines sėdynes, galima parsivežti ir šaldytuvą (150 cm) ir išardytą viengulę lovą su čiužiniu (man tilpo 200x90 cm). Kadangi universalas nuo hečbeko skiriasi tik ilgesne bagažine, salone vietos tiek pat. Turėjau trečiuką, todėl galiu drąsiai teigti, kad jame vietos buvo daugiau. Salonas nėra patogus ilgoms kelionėms. Apie sėdynes pasakysiu tiek: jeigu volvo sėdynės prisitaiko prie jūsų kūno formų, tai vw sėdynės prie savo formų pritaiko jus. Garso sistema neįspūdinga, pas mane galinėse durelėse net nebuvo garsiakalbių, tačiau, kas sėdėjo viduje, sakė, kad dar nėra taip blogai. Apie saloną dar pasakysiu, kad nepasiskirsto šiluma visame salone vienodai. Kai priekis užšyla tiek, kad ausys raitosi, gale sėdintys dar skundžiasi, kad jiems vėsoka. Sportiškumu automobilis nepasižymi. Nors 96 kw ratus suka ir antra pavara, tačiau posūkiuose dideliu greičiu nepalėksit. Automobilis posūkiuose pasvyra ir gali slystelti. Plačiuose užmiesčio vingiuose tas didelės bėdos neturi, pats esu iš Kėdainių į Šiaulius parsiutęs per 45 minutes, tačiau vingiuotuose miškų ar kaimų keliukuose nelėkit. Savo rašinį papildysiu įvairiais niuansais, su kuriais susidūriau. Pirmas tai būtų žibintų apiplovimas. Pas mane xenon žibintai su apiplovimu, jau kas sukonstravo tą sistemą turi būti sušaudytas ir palaidotas su prašmatniom pakasynom. Xenon žibintai naktį šviečia kaip dieną, nereikia stebeilintis įbedus akis į kelią, net per rūką. Tačiau, kai juos reikia apiplauti, tai nespėji pilti langų ploviklį. Su tom žarnom laivų bakus galima pildyt. Kaip ir kitų mikroautobusų, hečbekų ir universalų galinis stiklas pastoviai išsimurzina. Atrodo tik nuplovei, o jau vėl purvinas. Man patiko, kad jį apsukti nereikia daug vietos, suspaustuose daugiabučių kiemuose tai didelis pliusas. Visiems teko girdėti apie sveriamas golfų kainas. Važiuoklėje nieko nėra, todėl ir kainos nedidelės, pigu remontuoti net prašmatniuose servisuose, tačiau važiuokle viskas nesibaigia. Stabdžių diskų ir kaladžių abiejų ačių komplektai kainavo apie 130 eurų, pliusas tas, kad ten viskas paprasta, galima pasikeisti turint kūjį ir meiselį. Galiniai suportai eina kartu su rankiniu stabdžiu, todėl reikalingas spec raktas. Nežinau, ar čia tik man vienam, bet su galiniais stabdžiais turėjau daugiausia problemų, ypač su rankiniu stabdžiu. Dar vienas erzinantis dalykas buvo pastoviai perdegantys pažibinčiai. Atrodo kas čia tokio pasikeisti lemputę, bet šitam modely nėra kaip ten ranką užkišti. Variklio tepalai (5 litrai Total 5w30 505.01) su filtrais, kas 10 k km man kainuodavo ~50 eur. Diržų komplektas apie 150 eur. Šiaip automobilis paliko gerą įspūdį. Su šio variklio ekonomija apvažiavau visą Lietuvą skersai išilgai. Puikus darbinis arklys atlaikė ir autostradas ir žvyrkelius ir miškų kelius ir arimus. Galbūt pensijinio amžiaus žmogui arba vertinančiam patogumą šio automobilio pirkti nepatarčiau, tačiau pradedančiajam šis automobilis pats tas.

Rekomenduojami video