- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Klimato kontrole, automagnetola originali su pagarsejimu+ Silta, gera garso izoliacija, minksta, manevringa,kelioneje nepamainoma, autopilotas.
Megsta rudeles, taciau t5 labai megsta..
Tai nerekaus gere automobilis kuro sanaudos stebina, 6 litrai jei vaziuoji 90km/h jei vaziuoji 80km/h 5.6 nereikia jokiu chipavimu kaip dauguma megsta, remontas juokingas. Pas mane dar ir pakeliamas stogas, buna paaukstintu.Kas liecia isvykas, keliones, baldu isdestyma nereli masina, vokietis tiek viska apgalvojas, jog ekranelis tiek merse, tiek vw, tiek olepi dedamas tas ir siuolaikiniuose nekas pasikeite, per ekraneli matosi, saldytuvo ijungimas isjungimas, saldytuvo temperaturos reguliavimas nuo -20 iki +20, vandens bako lygius rodo, nuoteku vandens bako lygi rodo, krovima rodo galiniu papildomu dvieju akumuliatoriu, 220-12v dujine virykle, kriaukle, net toletas. virs dujines dziovykle, spintele kabinti daiktams, spintele susideti smukiems daiktams, stalas, dvi kedes, daznas net markize buna, dviraciu laikiklis, kablys, stogo bagazine, tad vokietis ispaude viska ka galejo, beje sedynes priekines sukinejasi, sausa eberspreher webasta, sildo ora pagal salono temperatura,. Kai pakeli stoga galima pilnai staciom vaikscioti, virsuje bei apacioje miegoti, virsui tinkleliai nuo uodu, beje prie kriaukles kranas tuopaciu ir dusas.
virsutiniai sarnyrai silpna vieta, taciau remontas kainuoja max 50e abu pakeisti. jei pirksit california, Westfalia, Exlusiv, tai praktiskai nebenuvertes. Pagal nuvazinejima yra taip, Transporteris darbinis arklys gina tada tik parduoda. Caravele tai tarp krovininio, ir keleivinio loterija gali buti nugintas, gali buti normalus, Multivan tai seimos automobilis kuris buna arba verslui naudojamas, arba seimai vezioti, retai pasitaiko darbiniu. California, Westfalia,Vadinami wonmobil, tai jau isvyku auto, retai rasite nuvaziuota 500 000km. pagrindas perkant ziureti jog butu vienas, du seimininkai. Geri varikliai 2.5t tdi 75 kv -2.5 tdi 111kw geri ekonomiski, siektiek brangesnis islaikymas, 2.4 td vaziuoja kaip vezlus patikimi, reikia ziureti pakelikus. 2.5 benzinas geri galima drasiai deti dujas vaziuoja labai ekonomiskai, patikima varikliai, 2.8 vr6 tai galingas taciau su galvos kaitmo problema. kuro siurbeles
ziureti servisus !! musiskiai megsta ikisti nulekusias po milijona, vokietijoje net patys vokieciai atsuka, geriausia ieskoti kas nuperka is vokietijos, pries tai patikrinti kebulo numer, tada pamatysit servisus,.. jei pirktu kalbantis vokiskai ir dar laisvai sansas kad nupirks gera, jei ne loterija, nes vokieciai mums parduoda su kitokiom ridom , o kai ateina vokietis prie tokios masinos stumiamas i sona.. ziureti kondicenieriaus siurbliuka, jis buna nuo sklendziu neatsidarymo, nes jos termo sklendes, kurios atidaro, ir uzdaro radiatoriaus kaitima, tai reikia ziureti ar nera radijatorius kiauras, ar kondicienierius pilnas, Nupirkus is karto keisti siurblio dirza, variklio dirza, geriausiai keisti is vw. vandens pompa, tepalus. pasitikrinti generatoriaus itempeja, paziureti ar nesurudyjas, isdalies visu daliu yra jos nera brangios. sparnai, slenksciai, priekiniai galiniai , tik juos reikia moketi uzdeti, nevirinti, tik kniedyti,arba kontaktine. silpna vieta ilipanta po plasmasiniu slenksciu, korozija, nes uzsikemsa isbegimas ir bega, rudyja, ziureti jog nebutu slenksciai is lauko sulankstyti, jei linke garantija korozija, butinai istiesinti, ir padengti antikoroziniu.