2019-11-24
VW Caddy MAX Life 1,6tdi automatas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

daug vietos, izoliacija, praktiskas, patikimas, kokybiskai surinktas, grazus, laimi pries konkurentus, daug detuviu, aux, gerai vairuojasi

nepatogi sedesena, nelabai ekonomiskas, greiciu deze netinka greitesniam vaziavimui, griozdiskas, lemputes

Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0
Bendras automobilio aprašas

puslapyje negaliu tiksliai nurodyti metu, nes maniskis buvo 2013m (ir niekaip netelpa i kategorija 2004-dabar). Reikejo darbui didesnio miniveno. Transporteris buvo kiek per didelis, bei zenkliai brangesnis su automatu, plius su didelem ridom arba kainom. Ieskojau krovininio ir trumpo is pradziu, bet nieko gero neradau uz tokia kaina, kai visai netycia pasirode sitas. (tarp kitko auto pardavimu puslapiai Caddy Max Life kazkodel nukisa i atskira kategorija nuo visu Caddziu, todel ji bus sunkiau parduoti, bei rasti paieskoje. Diskriminacija :) ) Tai gana patikimas automobilis. Kainos svyruoja nuo ridos dydzio: kuo mazesne tuo brangiau. Maniske buvo jau 212000km pramynusi, kainavo virs 8500eu, parduota uz 7500. Bet skelbimuose maciau ir su 300/400t.ridom tokiu pat varikliu. Pradzioje buvo kiek abejoniu del DSG automato. Tikrinom su kompu - klaidu nerasta, begiai junginejosi svelniai, be papildomu garsu, pirmas begis sekunde, dvi pagalvoja. Buves savininkas minejo, jog ant 160 000 ridos keite sankaba(800eu). Palyginus su krovininiu, pas keleivini 7vt Caddy garso izoliacija nepalyginamai yra geresne, gamykliskai patamsinti langai, dvi sonines durys (ne visi konkurentai turi), multifunkcines, susilankstancios i prieki ir isimamos pilnai galines sedyniu eiles. Visas isemus, automobilis pavirsta i krovinini, telpa 3-4lapai mdf ploksciu(2,4/1.2m ilgio) ir kruva kitu daigtu. Gali pervezti dvieju kambariu buto daiktus per du reisus, be dideliu baldu. Lengvai telpa trys dviraciai viduje. Auto ideliai tinka didelei seimai, kelionese vargina del nepakankamo greicio (galbut reikejo programiskai atsinaujinti DSG softa) specialiai nevaziuodavau greiciau del aukstesniu apsuku ir didesniu kuro sanaudu. Virs 100km kuras padidedavo nuo 7l iki 9l ir apsukos nuo 1,5 iki 3t. kas dyzeliui yra per daug. Toks jausmas lyg truktu dar paskutinio begio. Variklio galios uztenka ir net jauciasi, kad automobilis gali ir daugiau, bet ji riboja deze. Taciau miesto salygom automatas buvo pasaka. Kamsciuose ilsedavausi , kuras 8-9l vaziuojant 45-60km/h. Nustebino pakankamai gera muzika, klausantis iki tam tikro garso lygio. Labai daug bardacioku, kiseniu, itin talpi lentyna virs galvos. Auksta, taciau nelabai patogi sedesena. Vairuotojo sedyne nepakankamai atsislosia atgal. Todel negali pilnai istiesti ir patogiai isitaisyti koju. Tenka kankintis ir pratintis sedint tiesia nugara, kiek sulenktomis kojomis. (180) Ant posukiu kazkiek svyruoja. bet cia normalu esant tokiai budai ir galines pakabos lingem *uztai gali daugiau pakraut, negu i konkurentus. Is konkurentu: 1. ford conect - nera automatu iki 10t.eu, nebent imsi nauja, saltas dizainas, pilkas, nuobodus. 2. Citroen/peugeot kablukas, minksta vaziuokle neblogas,bet baisi archaiska priekine panele, pigios sedynes, automatai gan brangus ir reti. 3. Opel/fiat combo kablas- zema sedesena, nera net su kuo lyginti, todel ir pigiausias, silpni, mazi, varikliukai. 4. Mercedes citan - dizaino kosmaras, nera automatu, baisiau negu opelis, dauguma tik baltos spalvos, brangus. Isvada: auto paliko teigiama ispudi, galima drasiai pirkti. Geras darbinis, universalus, grazus, su daug privalumu, arkliukas. Tinka tiek seimininiam minivenui, tiek verslui: kaip keleivinis, taksi ar krovininis. Imti geriau su 2l varikliu.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Pastebejau, jog labai skubant begius galima perjungti is atbulinio i prieki dar masinai nesustojus iki galo. Krupliaraciu susidevejimas ir metalo drozliu atsiradimas greiciausiai ir bus pagrindine DSG deziu gedimo priezastis. Del to stengiausi visada perjungineti begius tik pilnai sustojus. Tepalu dezeje nekeiciau. Pravaziavau tik 7000-8000km per pusantru metu. Pagrinde miesto ribose ir 30proc autostradoje iki 110km greiciu. Atlaike kelione po europa. Automobilis geriausiai jauciasi esant 50-60km/h diapazone 1,5 apsukos iki 8l. Kiti greiciai sukelia didesnes apsukas ir kuro sanaudas 2,5-3t apsuku. Tik einamas servisas(tepalai,filtrai, dirzelis). Plyso dyzelio slangute - tik originalas is VW atstovybes 90eu. Naujas akumas - paprastas, be start-stop sistemos 70eu. Stabdziai ir vaziuokle isliko geros bukles. Labai nezymiai leido tepalus is po variklio, galima buvo pasikeist guoliukus ir pasalinti begima. Bet nesukau galvos del keliu lasu. Vasara po ilgos keliones prisikaupe ir lasejo nemazai vandens po varikliu, pradziai net nusigandau, kad isbego antifryzas(patikrinus viskas buvo vietoje), greiciausiai nuo kondiskes, nes buvo nezmoniskai karsta ir kondiske veike be sustojimo. saldo gerai. Pries parduodant, kazkur atsirado duslintuvo nesandarumas, stipriai jausdavosi ismetimo dumai stovint salia masinos, bet tai galima butu pigiai isspresti pas garazinius meistriukus. Beveik visa laika dege "perdegusios faros" lempute ant skydelio. Stovint vietoje su uzgesintom farom nedegdavo, pradejus vaziuot uzsidegdavo. Faros abi sviesdavo. Galbut kazkur kontaktas nesuveikdavo. Nekreipiau i tai demesio. Daugiau kitu gedimu nepastebeta.

Rekomenduojami video