oink 2020-01-24
Caddy
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Ant akumo

Komfortas

Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Turim darbinius du tokius. Dazniau keleivio vietoj sedziu, bet tenka ir pavairuoti. Eksploatacijos kastus sunku skaiciuoti, kai automobilis is salono. Adblue ryja 1l/1000km. Nors dyzelio suvartoja mazai, taciau adblue prie sanaudu reiketu skaiciuoti, manau. Lietuvoje ne taip aktualu ekologija, tad manau ir sios modifikacijos ne tokios paklausios. Nes trauka, tai kaip 1.6 benzo be turbinos. Ir garsas, ir pojutis. Nors potencialo cia ne mazai - cipuojasi iki 132kw. Komfortas keleivio sedyneje - jokio! Kaip ant minksto suolo. Aukstam zmogui net kojos netelpa, reikia arba tiesiai sedeti arba kojas sonu laikyti. Vairuotojo sedyneje vietos daugiau, nes pertvara daugiau i vidu padaryta. Vaziuokle galine ant lingiu, todel per kalniukus labai kietai pervaziuoja. Be to paseda ne mazai kasdienius irankius veziojant. Beje tai tik su vienu caddy, kitas paseda maziau, nors prikrautas buna panasiai. Atstovas palygino iskrautas abi masinas, jos nusedusios buvo labai panasiai, tad skaite tai, kaip normalu, bet juk mums nuseda pakrauta, o ne tuscia!! Zodziu, ne kokie ispudziai eksploatuojant si volkswagina. Asmeniskai ziureciau sau prancuza.

Rekomenduojami video