Tomas Bora 2016-12-25
Gera Bora
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Malonu važiuot kai viskas veikia ir mašina neuždrožta. Didelė bagažinė, gali susikraut viską.

Baisiai mažai vietos galia sėdinčių kojoms. Žemas buferis ir variklio apsauga.

Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas

Važnyčioju Borą jau lygiai vienus metus. Pirkau tipo iš Vokietijos parvarytą. Vienu žodžiu, kai nusprendžiau, kad ją pirksiu, galvojau arba čia man su ja pasisekė arba aš esu tas asilas iš kurio pirikūpai gavę pinigus ir dingę iš mano matymo ir girdėjimo lauko garsiai žvengs: iškišom gaidį daunui. Nu bet praėjus metam panašu, kad gal ir pasisekė visai man. Kai pirkau Bora buvo prabėgus 90 000 km. Taip, perskaitėt teisingai. Jei tiksliau tai 89 000 km. Per metus nuvažiavau apie 15 000 km. Sakysit tokių ridų nebūna ir galbūt būsit teisūs, nes po pirkimo prijungus prie kompo kitos ridos nerodė, bet matėsi, kad ten kažkas lysta, perprogramuota Boros kompas ar kažkaip, kad vienžo, gali būt atsukti kilometrai, o gali būt kad neatsukti. Bet esmė tame, kad pagal išlaikymą ji ir atrodo ant tokios ridos, ryčiagas nekliba, niekas beveik nenutrinta, skylių nėra, visa kieta, salone sėdi su užvestu varikliu ir nesuprasi ar čia dyzelis ar benzas, beveik nieka nesigirdi, nei kas tarška, nei kas barška. Kai keičiau variklio diržus, meistras sakė, kad prie variklio jokie šūdarankiai nebuvo lindę, nes viskas gražiai atrodė, visi varžčiukai tvarkingi. Nes kai būna kas nors tvarkoma pas garažinius tai vis tiek būna matyt, kad buvo mestas kelias dėl kokio nors takelio, daryti kompromisai, kad būtų greičiau, nueita shortcut'ais ir padaryta chaltūrų. Bet, kaip minėjau aukščiau, pastarųjų nebuvo matyti. Tas mane nejuokais nudžiugino. Tech. apžiūroj važiuoklė sakė kapitali ir šiaip viskas gerai, neskaitant kelių smulkmenų apžiūra pravėjo spakainiai, nors ir iš antro karto. Per metus keičiau galinius sailenblokus, langų apipurškimo varikliuką ir tepalus. Ai dar ir slenkstis buvo palamdytas, kaip ant akmens užvažiavęs. Ir pro keleivio duris per didesnį lietų vanduo į saloną apačioj durelių kažkaip patenka. Gali būti, kad keleivio šonas buvo daužtas ir kažkas su durim ne taip padaryta, o gal tik nubėgimo kanalai užsikimšę. Neprisiruošiu pakrapštyt. Ir dar keleivio priekinis stiklas buvo nukritęs, nes sulūžo kažkokie lakikliai ir plasmasės. Ir stiklas nukrito važiuojant pramoginiais sumetimais Latvijos miške. Tai šiaip ne taip tą stiklą išsitraukėm iš durelių ir su šakom įtvirtinę, kad neturėtų minčių dar kartą kristi, parsiradom į Lietuvą. Variklio tepalus buki kažkokio avtaserviso vadybybyninkai iš pradžių patarė pilt pusiau sintetinius, nors buvau sakęs, kad čia pumpe duse'as. Bet po poros tūkst. km pasikeičiau į sintetinius. Tai kolkas esu labai patenkintas, nes majoriškų gedimų nebuvo ir lyg nenusimato. Tai gal labai ir nežvengė tie pirikūpai iš manęs ir dauno ligos man nediagnozavo.. Gal tik atlaidžiai lopu pavadino, bet ne daugiau.

Variklis

Variklis 85 kW, su dviem paskutinėm raudonom raidėm kodiniam pavadinime TDI. Labai siauram apsisukimų diapozone traukia labai gerai, bet greitai išsikvepia ir reikia jungti aukštesnę pavarą.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Žiemos metu važinėjant į darbą ir iš jo per kamščius kuro sąnaudos 8,5 l/100km. Nežinau čia daug ar mažai, bet norėčiau, ka rytų mažiau.

Patarimai perkančiajam

Kai pirkau apie pumpe duse variklius kažką buvau girdėjęs, bet tik nusipirkęs prisikaičiau kad jie labai lepūs ir brangūs jei reik taisyti ar keisti. Tai jei pirkti tai tik su neuždrožtu varikliu. Kaip išsiaiškint kuris neuždrožtas - nežinau.

Rekomenduojami video