2018-05-01
Toyota Yaris Hybrid
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Japoniška kokybė (nors automobilis surenkamas Prancūzijoje), gerai sukomplektuotas, ekonomomiškas, super kompaktiškas, išvaizdus, geras kainos ir kokybės santykis, gera garso sistema.

Garso izoliacija, pritrūksta traukos važiuojant į kalną.

Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 4,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0
Bendras automobilio aprašas

Pirkau 2016 m. gamybos hibridą iš salono, nuvažiavusį viso labo 7000 km. Su Active Plus kompektacija (truputį geresnė nei vidutinė) gavome LED priekinius ir galinius žibintus, autopilotą, oda aptrauktą vairą, šildomas sėdynes, lietus ratlankius, klimato kontrolę, kondicionierių, galinę vaizdo kamerą, multimedijos sistemą, USB jungtį, Bluetooth'ą. Žodžiu, Toyota tikrai japoniška šituo atžvilgiu. Mane nustebino Yaris kompaktiškumas - atrodo nedidelis, bet viduje vietos tikrai gana. Teko vežti 1,95 m augalotus vyrus ir jie be vargo surado sau vietos gale. Iš Yaris išspausta maksimaliai kompakto. Vairuotojo sėdynė patogi, žymiai patogesnė nei šešto Golfo. Interjeras dailus, originalus, kritikos vertas nebent kietas plastikas kai kuriose vietose. Geriausiai šis hibridas atsiskleidžia mieste, kur sąnaudos 4-5l. Šaltomis dienomis sąnaudos pakyla iki 6 l. Norint išmokti ekonomiškai vairuoti Yarį, reikia pakeisti vairavimo įpročius. Ir tai kartais nervina, bet perpratus toks vairavimas duoda daug malonumo. Matai šviesoforą iš toli - laikai žemesnes apsukas ir važiuoji elektra. Pro šalį pralekia galingi auto, bet galiausiai visus juos sutinki prie to pačio šviesoforo. Vilniuje niekur nenuskubėsi. Variklis, manau, adekvatus tokio dydžio mašinai. Iš vietos traukia gerai, bet nuo 50-60 km/h jau stokoja traukos, norisi spustelėti stipriau, ypač persėdus nuo turbininio variklio. Taip pat sunkiai kyla į kalną. Gerai, kad Lietuvoje nėra kalnų, tik kalvos :). Pavarų dėžė sukurta taip, kad greitėtumėt tolygiai, ir jei norit staigiai pagreitėti, nuspaudus akceleratorių link dugno, variklis pradės riaumoti. Man pačiam tokie atvejai dažniausiai pasitaiko, kai lenkiu trasoje (ir traukos, beje, tikrai užtenka aplenkti). Nesutikčiau su nuomone, kad Yaris praranda ekonomiškumą už miesto. Taip, elektrinis motoras tiek pagalbos nebesuteikia kaip mieste, bet visgi prisideda prie gerų sąnaudų rodiklio. Klaipėda-Vilnius, 4 žmonės, 130 km/h greitis, 6 l vidutinės sąnaudos. Mano dyzelinis šeštas Golfas vargiai tokį rezultatą pasiektų. Mažesniu greičiu važiuojant labai lengvai sutilpsite 5 litruose. Ko dar reikia iš tokio mažo automobilio? Planuojame netgi keliauti po Europą, nes sąnaudos tikrai puikios, tik bakas mažokas - 35 litrai. Tiesa, šis Yaris labai jautrus vėjui. Jei stiprus priešinis ar šoninis vėjas, tikrai jausite pūtimą ir teks laikyti vairą abiem rankomis. Važiuojant didesniu greičiu (110 km/h ir daugiau) tikrai padidėja ūžesys, bet susikalbėti galima, rėkti nereikia. Garso izoliacijai Toyota pataupė. Bendrai kalbant, automobilis visgi sukurtas didmiesčio gyventojui, bet puikiai tinka ir ilgesnėms kelionėms. Tinka ir jaunam (žinoma, ne pacanui), ir vidutinio, ir vyresnio amžiaus žmogui.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kol kas remontuoti nereikėjo. Hibrido nuvertėjimas santykinai mažesnis. Šiuo metu hibirdai turi didelę paklausą, tikrai lengvai parduosite esant reikalui.

Patarimai perkančiajam

Jūsų požiūris turi būti suderinamas su hibrido: skubėti lėtai, greitėti tolygiai, akceleratorių spausti švelniai, mėgautis ramiu vairavimu, stebėti aplinką ir džiaugtis geromis degalų sąnaudomis. Jei tai tinka, tada hibridas jums teiks džiaugsmą :).

Rekomenduojami video