Yaroslavas 2024-01-25
Šiek tiek apie Yarika
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Mažas, ekonomiškas

Prasta garso izoliacija, dėl senatvės ne itin patikimas.

Variklio darbinis tūris, l: 1,3
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,8
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,2
Bendras automobilio aprašas

Turėjau šį mašiniuką keturis metus. Pirkau geros techninės ir vizualinės būklės, su tikriausiai tikra 200k rida. Automobilis puikiai sutvertas sukinėtis didmiesčio gatvėmis, bei miegamųjų rajonų kiemuose. Pakaba pakankamai minkšta, todėl rajoniniame vingiuotame kelyje į posūkius važiuojant reiks pasirinkti tinkamą greitį. Automobilis pakankamai ekonomiškas, vasarą mieste kuro suvartoja nuo 5.9l iki 7l (priklauso nuo reliefo ir kojos sunkumo), trasoje važiuojant 90km/h vartoja apie 5.2l, autostradoje gali suvalgyti ir visus 7l 100km. Žiemos metu mieste kuro ima apie 7.5-8l. Garso izoliacijos praktiškai nėra, didesniu greičiu važiuojant vargina, bet automobilis ir nebuvo kurtas trasai. Variklis 1.3 benzas 63kw. Gyvas ir dinamiškas, kol neprasideda bėdos su trauka. Servise minėjo, kad netolygiai traukai įtakos turi užsikimšęs katalizatorius. Jei prijungus diagnostika, meta lambdos klaidą, tai galimas dalykas, kad lambda metą klaidą dėl užsikišusio katalizatoriaus. Kadangi neapsimokėjo statyti naujo katalizatoriaus, važinėjau toliau taip. Sakoma, kad Toyota yra patikimumo etalonas, bet matomai su amžiumi tas patikimumas prastėja. Remontai: keistas sankabos diskas, starteris, visi keturi amortizatoriai, priekiniai stabilizatoriai bei vairo traukės antgaliai, išmetimo kolektoriaus tarpinė, variklio dangtelio tarpinė, galinių ratų guoliai, kas metus atlikinėta stabdžių profilaktika, tepalai buvo keičiami kas 10k km. (5w30), žvakės kas 30k km. Iš esmės šis modelis turi problemų su centriniu užraktu (ne visos spinelės atsirakina ir užsirakina), taip pat su langų pakelėjų varikliukais, bagažinės užraktai taip pat būna užsikerta, galiniai būgnai gali užstrigti, užrūdija priekiniai stabdžių cilindriukai, todėl stabdžių profilaktika yra būtina. Modeliai iki facelifto neturėjo problemų su rūdim, facelift kebulo apdorojimas buvo prastesnis.

Rekomenduojami video