2021-11-09
Patikimas automobilis
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patikimas, ekonomiškas, manevringas, nedideli gabaritai.

Garso izoliacija, gamyklinė audio aparatūra

Variklio darbinis tūris, l: 1,3
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas

Turiu šį automobilį 2 metus, per tą laiką pravažiuota 45000km. 1999 m. gamybos, 1.3 63kw. benzinas. Automobilis nors ir senas, bet kantrus. Buvo pirktas su sankabos defektu, tai apart sankabos keitimo (270€ su darbu), per tiek kilometrų buvo keistos tik stabilizatoriai (50€ su darbu) ir galiniai amortizatoriai (40€). Dalys nėra brangios, remontuojamas paprastai. Variklis kantrus, mašina pralėkus jau apie 260k km. tepalo dar nedegina. Tepalus keičiu kas 10k km., nes auto pagrinde eksplotuojamas mieste. Variklį suka grandinė ir ji tarnauja apie 300k km. P1 kėbulas iki facelift yra neblogai apdorotas, todėl ne taip greit pūna kaip facelift ir naujesnis yaris kuris buvo gaminamas iki 2012 m. Automobilis nėra itin komfortiškas, garso izoliacija prastesnė nei europos gamintojų. Salonas plastikinis, tačiau tvirtai surinkas ir praktiškai nebarškantis. Spidometras elektroninis ir įkomponuotas taip, kad mama ar mergina sedėdama keleivio vietoje nematytu kokiu greičiu važiuoji. Sedynės patogios, bet trūksta šoninio prilaikymo. 1.3 varikliukas traukia gerai ir yra ekonomiškas: Vilniaus mieste ~6.5 l. 100km., užmiestyje važiuojant 90km/h naudoja 5.2 l. 100 km. Ekonomija baigiasi spaudžiant 130-140km/h, tokiu atveju gali suvartoti ir 7 l. 100km. Automobilis manevringas, Vilniaus miesto daugiabučių kiemuose apsisukti nėra jokių problemų. Važiuojant didesniu greičiu, ant kelio stovi neblogai. Kadangi yra pakankamai aukšta, galima be problemų užlipti ant vidutinio aukščio bordiūrų. Tai tikrai neblogas miesto mašiniukas.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Automobilio kaina per kelis metus pakilo. Anksčiau neblogą egzempliorių buvo galima rast už 1200-1500€, dabar su geru kėbulu automobilio kaina prasideda nuo 1700€.

Patarimai perkančiajam

Perkant reikia gerai apžiūrėti kėbulą, taip pat patikrinti trauką (jei nenoriai renka greitį, gali būti bėdų su VVT vožtuvu), o visa kitai kaip ir kitoms auto.

Rekomenduojami video