Jazztas 2015-02-28
Darbinis arkliukas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

patvarumas, stabilumas kelyje, valdymas, keleivių patogumas

prasta izoliacija, sunku rasti naudotų dalių

Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas

Visų pirma automobilis ypač patvarus. Labai stabilus kelyje, patogu kelieiviams su šešiviečiu variantu. Korozijos nerasta. Tai esminiai privalumai. Minusai: prasta izoliacija kaip dideliam vienatūriui, detalių pasirinkimas mažas, bet rastk galima, jei ieškai (ieškojau ilgojo pusašio). Išleidau apie 6000Lt per 6 metus automobilio priežiūrai (alyva, diržai, padangos ir t.t.). Nors mašinai jau 17metų bet pati, be jokių neteisėtų veiksmų praeina TA. Žinoma, variklis yra pasitepalavęs, bet niekas iš technikų negali pasakyti iš kur teka, nes pratekėjimas nedidelis (1 litrą papildau į 15000 km). Jau pravažiavusi 360000 km (pats pravažiavau su ja 120000km), bet dar jaučiu kad ji važiuos ir važiuos. Žinoma, garsų pats girdžių daugiau nei pirkimo metu, bet tai natūralu, nes automobilis naudojamas pilnu pajėgumu.

Variklis

Variklis 66kw atrodo iš pažiūros negalingas, bet spūstelėjus gazą atrodo automobilio galia tampa dviguba. Vedasi puikiai bet kokiu oru. Specialistai pataria kas 100000km keisti pagrindinį diržą, nes nutrūkęs diržas gali padaryti nepataisomos žalos šiems varikliams. Variklis "šlapiuoja", bet nedaug, tai niekas priežasties neranda.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Per 6 metus 6000Lt už viską (alyva, filtrai, kaladėlės, generatorius, pusašis, dirželiai ir t.t..) Kadangi buvo pirkta prieš krizę tai nuvertėjimas didelis apie 60-70 proc

Rekomenduojami video