Giedre 2015-03-17
keistas, bet kokybiskas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

manevringas, ekonomiskas, patogus valdymas, erdvus ir gan prabangus salonas, tvirta pakaba.

automobilio dydis isoriskai neatitinka ispudzio viduje.

Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 4,8
Bendras automobilio aprašas

Turiu neseniai, bet pirmi įspūdžiai neblogi. Salonas gan prabangus, patogi užvedimo sistema ir tai, kad nereikia ieskoti jokiu pulteliu, tiesiog priarteji prie automobilio ir durys paspaudus rankine atsidaro. Uždarant belieka perbraukti rankenele ranka ir lygiai taip užsidaro. Zinoma, cia žaidimas, nerimta smulkmena, bet patogu. Nustebino ir tai, kad automatineje plovykloje uzlinkus soniniui veidrodeliui ( automobiliukas neiprastai platus ) , nereikejo lipti jo pataisyti -pradėjus vaziuoti, jis is leto atsistate pats. Beje, veidrodžiai dideli, matomumas geras. Pats IQ gana aukštas, ilipi panasiai kaip i koki miniatiurini dzipuka. Platus salono priekis, tvirta pakaba, ir nors važiuoklės triuksmelis yra, bet duobes jaučiasi mazai.apskritai visas keistumas , kad vairuojant jautiesi lyg didokame gan prabangiame automobilyje, nes viskas labai kokybiška, o islipi ir pamatai, kad sedejai guzike , ir tas neatitikimas mane kaskart nemaloniai nustebina. Nors bagažinės nera, bet net važiuojant trise, atlenkus ketvirta sėdyne gaunasi visai didele talpa bagazui . Daug visokiu stalciuku po sėdynėmis, kur laisvai susidejau visus reikalingus daiktus is senojo didesnio automobilio. Tiesa, ketvirta vieta skirta šuniui arba kam nors be kojų, nes ju nera kur deti , nebent vairuotojo ugis 150 cm. ! Tada tarpas kojoms uz vairuotojo atsiranda. Manevringas super, plente laisvai išvysto 140 km greiti, nepakitus variklio triukšmo lygiui. Tiesa, sudaro klaidinga ispudi , nes nesijaučia greičio.

Variklis

Varikliukas litrinis , trijų cilindrų, garsas kaip motociklo kazkur tolumoje , bet kol kas labai manevringas.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kol kas sunku pasakyti, mieste oru nevažiuoja, bet užmiestyje 180 km užteko 5,5 litro. Automobilio rida nedidele, kol kas apsieita su tepalu keitimu , laukia kaladėlės ir antikorozinis padengimas, kol kas tiek.

Patarimai perkančiajam

Rinkitės modelį su 1,3 l varikliu, jie tyliau dirba. Pries įsigydami pagalvokite, ar norite patogiai jaustis spyguteje . Jei tai jusu netrikdo, automobiliukas tikrai išskirtinis.

Rekomenduojami video