Artūras 2015-07-17
Išskirtinis automobiliukas už daug pinigų
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Kompaktiškas, manevringas, komfortiškas ir patogus dviems keleiviams, saugus priekyje - platus, daug oro pagalvių.

Brangus, kuro sąnaudos turėtų būti mažesnės.

Variklio darbinis tūris, l: 1,3
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas

Labai smagus automobiliukas, su daug komforto įrangos ( klimato kontrolė, start - stop sistema, beraktis užvedimas užrakinimas, lietaus sensorius, šildomos sėdynės, priešrūkiniai, šildomi, užsilenkiantys veidrodžiai, patogus oda aptrauktas vairas su CD ir radijo valdymu ant vairo), patogu važiuoti dviems, mieste ir trims, iš bėdos tilpsite ir 4 ( jei ne visi dvimetriniai). Nulenkus ketvirtąją sėdynę lieka vietos ir keliems parduotuviniams krepšiams. Sėdynės patogios, nepavargau važiuoti ir iki Klaipėdos. Labai geros šviesos. Labiausiai žavi kai išlipęs pamatai koks jis mažiukas, o vairuojant to nejauti. Ko trūksta: kadangi važiuoju ne tik mieste, tai greičio nustatymo, patogesnio muzikos valdymo, nes su džoistiku, kartais pataikai perjungti ne tą stotį. Mažokas kompiuterio langelis, dieną būna sunku ižiūrėti, jo valdymo mygtukas nepatogioje vietoje. Užtai klimato valdymas labai patogus. Nėra slaptų, uždarų dėtuvių, naudoju nišą po priek.sėdynėmis arba nulenkus sėdynes reikia užtraukti apsauginę prisegamą dangą. Gale sėdinčiam pakankamai triukšminga ir atsisėsti ant galinės sėdynės lengviau lankstiems ir liekniems. Bet visus nepatogumus atperka smagumas, bendra gera savijauta važiuojant šiuo automobiliuku, smagu matyt besišypsančius praeivių veidus.

Variklis

1,3, keturių cilindrų, benzininis varikliukas šį stebuklą neša taip, kad nuolat reikia kontroliuoti greitį, nes jo visiškai nesijaučia. Nors ir šešių laipsnių pavara ir start stop sistema, ir lengvas svoris, kuro sąnaudos tikėjausi bus apie 5 litrus, nors faktiškai sunaudoja 6l. Nors ir nedidelis variklio gaubtas, bet priėjimas prie jo nekomplikuotas.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Keičiau tepalus, tai kartu su oro ir salono filtru sumokėjau apie 120 litų. Priekinis stiklas brangus, kainavo 700 lt - reikia nepamiršt įtraukt į draudimo sutartį. Kasko draudimas nesiekė 1000 Lt. Automobilis nuo 2014 metų nebegaminamas, tai susidaro įspūdis, kad jų kaina nekrenta.

Patarimai perkančiajam

Neteko girdėti apie kažkokias bėdas, būdingas tik šiam automobiliui. Patarčiau įsigyti neslidžius kilimėlius, nes originalūs slidinėja ir vairuoti būna nesaugu. Kaip jau minėjau draudžiantis įtraukti stiklo keitimą be franšizės.

Rekomenduojami video