2017-08-30
Corolla Verso, 2007.07 1.8 VVTI
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Benzino patikimumas; Erdvus salonas; Aukšta sėdėsėna; Facelift'inio modelio išvaizda; Nebrangus taisymas ir aptarnavimas.

Garso izoliacija; Didelis apsisukimo spindulys.

Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,5
Bendras automobilio aprašas

Sveiki, Prieš 2 mėnesius savo seną Opelį Astra dyzelinį hečbeką pakeitėme į Corolla Verso 2007.07 1.8 benzininį vienatūrį su mechanine pavarų dėže. Visų pirma, dėl ko rinkomės šį automobilį? 1) Turėjome dyzelį, atsikandome didelių eksploatacinių ir remonto išlaidų (kuro siurblys, purkštukai, smagratis, sankaba, greičių dėžė). Jeigu nuvažiuoji mažiau nei 25-30tūkst. km ir ne trasoj, tai iš dyzelio naudos nėra; 2) Didžiąją dalį, 80-90% važiuojame mieste, tai variantas arba benzas, arba hibridas, dyzelių peilis yra trumpi atstumai ir neprasilakstymas trasoje; 3) Erdvus 5-iavietis automobilis (pas mus septynvietis, bet atlenkus papildomas dvejas sėdynes pamiršk tokį dalyką kaip bagažinę, tai dėl to ir vadinu 5-iaviečiu, erdvės 5-iems suaugusiems tikrai per akis, tuolab kad antra sėdynių eilė atsistumia ir galima keliauti tikrai patogiai, antroje eilėje sėdynės gražiai nusilenkia); 4) Tikrai erdvus salonas - turėjau neseniai progą pagelbėti draugams persikraustyti, t.y. pervežant daiktus, baldus ir pan.,, tai nulenkus visas sėdynes, vietos tikrai labai daug ir kraustynės užtruko daug trumpiau nei tikėjomės. Kokį privalumą tikrai įžvelgiu, kad yra puiki galimybė net gi prireikus patogiai atsigulus išsimiegoti, tik be abejo reikėtų kokio čiužinuko. Šiaip ir pakeliauti teko, tai kažkaip ir su vaiko vežimėliu, žaislais, šeimos ir draugų porelės daiktais, lauktuvėmis ir visokiais kitais daiktais, vietos tikrai nepritrūko ir dar liko su kaupu. :); 5) Aukšta sėdėsena - smagu, kai gali vaizdą matyti iš auščiau nei lengvajame automobilyje, persėdus iš opelio, tai čia buvo kaip persėsti į busą, tačiau tikrai nesigailiu, visada norėjau persėsti į aukštesnį automobilį vien dėl to; 6) Žiemą kur kas mažiau problemų, užsikuria visada, salonas šyla N kartų greičiau, galiausiai esi garantuotas, kad išvažiuosi kai reikės ir nekils jokių kuriozų, kad akumas nusėdo, žvakės blogos, sistema užsiorino, siurblys nusprogo ar dar kokios kitos diagnozės; 7) Saugumas. Ne naujiena, kad Corolla Verso yra vienas saugiausių automobilių, man kaip tėčiui, vyrui; 8) Automobilio dydis. Tiek Corolla Verso, tiek Touran'as yra identiško dydžio, tuo tarpu koks Dodge ar Chrysler Voyager'is man deja jau per dideli. Nesinorėjo vairuoti jau visiško laivo, o pasirinkti miesto vienatūrį, su kuriuo tikrai galima prisiparkuoti lengvai ir nelakstyti ieškant vietos kur normaliai pasistatyti. Taip pat ieškojome auto, kad būtų su gamykliniais galiniais parktronikais, nusipirkome su pusiau veikiančiais (tiek priekyje, tiek gale sumontuoti), tačiau čia menkas gedimas. Nuvažiavus pas vyrukus į Altą, paaiškėjo, kad pora laidų nutrūko ties centriniais galiniais parktronikais, dėl to pastoviai būdavo, kad tai veikia, tai neveikia, viską perrinko pilnai, laidus pakeitė naujais, sutvarkė, patikrino, kad veiktų 100% viskas ir dabar džiaugiuosi papildoma parkavimo pagalba, tačiau jau matmenis jaučiu ir pats. :) 9) Išvaizda. Facelift'inis modelis atrodo kur kas sportiškiau už prieš tai buvusį modelį. Rinkomės praktiškiausią spalvą - sidabrinį automobilį, gamykliškai tamsinti galiniai langai, lieti R17 ratlankiai ir visas Facelift'inis modeliukas, toks kokio ir norėjome :)

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

1) Aptarnavimas: Tepalai Shell 5w30, salono ir tepalo filtrai + darbas. Bendrai - 50€; 2) Galinių parktronikų remontas (buvo nutrūkę 2 laidai): 38€ tvarkyta Alte (jeigu kyla su parktronikais problemų, rekomenduoju lėkti pas juos, kadangi statomi tie patys Cobra parktronikai ir pilnai viską sutvarko bei konsultuoja); 3) Bagažinės atidarymo mygtukas (senas nusidėvėjo, ištirpusi guma ir nevisada atsidaro/užsidaro bagažinė) - 15€ (naudotas, tačiau labai geros būklės). Bendrai. Benzininiai varikliai yra japonų (ypač Toyota, Mazda, Honda) stiprybė, dyzeliai dažniau durniuoja su purkštukais, turbinom, sankabom, smagračiais ir t.t., vokiečių dyzeliai sėkmingesni.

Patarimai perkančiajam

1) Nepasitikėkite nei vienu svetimo, nepažįstamo pardavėjo žodžiu - jie suinteresuoti nupirkti pigiau, sutvarkyti pigiausiomis dalimis ir parduoti brangiau (tai biznis), niekas automobilių į minusą ar stebuklingai mažomis kainomis neparduoda; 2) Vien dėl mažiausios kainos nesirinkite aklai automobilio, prieš tai gerai neiškračius (paslėpti defektai, netvarkingi dokumentai, kai nepreainama tapatumo patikra ir pan. dalykai); 3) Atidžiai viską apžiūrinėkite patys, Sutikrinkite VIN dokumentuose ir ant kėbulo (po valytuvais dangtelis atsidarantis yra), apžiūrėkite visų mazgų būklę variklio skyriuje, servise dugną visą nuodugniai apžiūrėkite, pralėkite iki kokių 150km/h, pravažiuokite bent 10-20km su automobiliu, paklausykite kaip veikia motoras tiek važiuojant, tiek stovint vietoj, patikrinkite skysčius; galiausiai pačius paprasčiausius dalykus kaip klimato kontrolė, magas, multifunkc. vairas, valytuvai, užraktai. Kiekvienas mizerinis gedimas, sutrikimas duoda puikią vietą deryboms; 4) Nepirkite pirmo pasitaikiusio "kritusio į akį" varianto jeigu gerai visko nepatikrinote. Geriausia patikėti patikrą autorizuotam Toyota servisui arba žmogui, kuris puikiai išmano šiuos automobilius. 5) Esant galimybei - venkite turginių, pastovėjusių variantų. Turginiai variantai dažnai stovi ilgesnį laiką, o tai atskirti yra pakankamai nesunku, apžiūrėjus ratus, padangų slėgį, stabdžių diskus, support'us ir pan. 6) Nepirkite patys nepravažiavę, turite pajausti ar automobilis jums limpa, jeigu perkatę šeimai, pasiimkite ir šeimą, pirkinys turi patikti visiems; 7) Derėkitės ir dar kartą derėkitės! :)

Rekomenduojami video