2017-11-23
corolla verso (2,0 d4d 85 kw.) ir (2,2 d4d 100kw.)
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

ekonomiškumas, patikimumas, komfortas, gan pigi eksploatacija, mažas nuvertėjimas

nėra didelių, pasikartojančių, brangiai šalinamų ligų, gedimai reti, neesminiai.

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Sveiki automobilistai. Bandau parašyti savo nuomonę apie Toyota corolla verso automobilį dėl kelių priežasčių. Esu pats turėjęs daugybe automobilių todėl turiu ką palyginti, esu važinėjęs su dvejomis corolla verso 2,0 ir 2,2 d4d variklais na ir dėl to kad neseniai skaičiau vieną atsiliepimą apie šiuos automobilius kuris manau visiškai neatitinka tikrovės. Pats automobilis gan manevringas, talpus, su šeima kur keliauti tiesiog vienas malonumas, įdomus jausmas pirmą kartą atsisėdus už vairo, didelė gili panelė, jaučiasi automobilio masė. Sėdėsena labai patogi nors rankos porankis sėdynėse sumontuotas nelogiškai, nėra patogus, jis siauras, be to dažnai maišo rankinio stabdžio užtraukimui/ nuleidimui. Salono surinkimo kokybė gan gera, niekas nebraška nors plastikas kietas tačiau jo struktūra maloni. Labai patogi bėgių svirties padėtis, lengvai junginėjasi pavaros. Automobilio užvedimas mygtuku taip pat jokių problemų nesukėlė. Iš patirties galiu pasakyti jog 7 vietų nėra reikalo specialiai ieškoti ir tai joks neprivalumas, nors maniau kad vaikams ar neva esant reikalui kada bus kam atsisėsti tačiau realybėje vietos trečioje eilėje mažai, nėra patogu nei įlipti nei važiuoti, kaip sakant tik iš bėdos...(nebent uošvę pavėžėti:). Esant 5 vietų automobiliui, bagažinėje rasite didelę erdvę susidėti visokiems daiktams kurie dažnai mėtosi ir trukdo bagažinėje. Toks variantas manau naudingesnis.. Visos kitos sėdynės patogios, antroje eilėje esančios sėdynės slankioja ir atsilenkia atskirai, tai pliusas. Gal kiek trūksta vietos pasidėti na kad ir telefonui, piniginei nes prie porankių esanti atvira anga nėra patogi. Smagu kad visi langai su auto nusileidimo ir pakilimo funkcija, visi mygtukai apšviesti, pats prietaisų skydelis modernus. Retkarčiais pasitaiko gamyklinės magnetolos gedimų, pradeda nebeveikti, taška per kolonėles, remontas įmanomas bet tiesiog neapsimokantis, Važiuoklė paprasta, nieko ypatingo nėra, ji nei kieta nei labai minkšta, pati ta kokios ir manau reikia norint stabilumo. Kadangi vasarinės padangos būdavo su R17 ratlankiais lyginant su žieminėmis R16 jautėsi jog R17 pakaba pakietėja, tai natūralu.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Važiuoklė kiek esu važinėjęs problemų didelių nekėlė, vienos iš turėtų verso teko keisti priekinių ratų guolius, tiesiog pradėjo ūžti vienas po kito, pakeitus problemos neliko, na nekalbu apie stabdžių kaladėlių keitimą ( jų yra 3 komplektai- priekio, galo ir atskiros rankinio stabdžio). Retkarčiais kaip ir kitoms teko pakeisti stabilizatoriaus gumas, traukės antgalį. Detalių kainos tikrai normalios, juolab kad visko pilni šrotai, šis automobilis gan dažnas todėl pasiūla detalių didelė. Apie variklius galiu pasakyti jog 2,0 d4d 85 kw tikrai labai patikimas, taupus nors ir montuojamas tik su 5 bėgių greičių dėže. Žmonėms kurie ieško tokio auto važinėti daugiausia mieste tikrai siūlyčiau pirkti šį 85 kw variantą, kuro sąnaudos 6,5-7 / 100km. Taip pat esu važinėjęs su 100 kw 2,2 d4d varikliu, žinoma, traukia geriau, čia jau 6 bėgiai tai ypač malonu važiuojant geru keliu užmiestyje, apsukos mažos tačiau kuro sąnaudos šiek tiek didesnės minimum 1 litru/100 km. tad užmiestyje daug važiuojantiems šis variantas geresnis, žinoma ir tiems kas nori traukos. Na ir dar vienas aspektas 85 kw teks keisti pagrindinį diržą o 100 kw jau stovi grandinė kuri keičiama labai retai. Sankaba - dar viena eksploatacinė dalis kuri dyla ir auto su 200000 rida ir daugiau laikui bėgant gali pareikalauti remonto, čia kainos nėra mažos, sankabos komplektas su plaukiojančiu (dvimąsiu) smagračiu gali kainuoti 600-800 eur. Ją pakeitus vėl važiuosite ilgai ilgai... Jautri vieta kaip ir daugelio dyzelinių automobiliu yra purkštukai tačiau šiuo metu jau yra galimybė juos remontuoti keičiant jų antgalius (dažniausiai išdyla jie). Tą pajausite iš variklio darbo (garso, vibracijos) užvedus šaltą variklį, pagazavus. Variklis neturėtų trašjėti, atsirasti naujų pašalinių garsų... na patys tai žinote... Dar vienas dalykas tai EGR vožtuvas, dingstant traukai, dažnai užsidega variklio ženkliukas todėl būtina jį išvalyti, to dažniausiai ir užtenka. Tą padaryti nėra sudėtinga, kažkiek suprantantis tą gali pasidaryti ir pats ypač 100 kw varikliu nes išėmimas detalės patogesnis. Asmeniškai man labai patinka aukštesnė sėdėsena, gera apžvalga iš automobilio tad drąsiai galiu rekomenduoti šį auto, žinoma jis neidealus. Tik labai svarbu kaip visur auto stovis, būtina pasitikrinti servise, nepirkti aklai nes ir patikimiausias atbelstas auto kels amžinas problemas. Na ir žinoma- Laiku keisti TEPALUS, sintetiniai, kas 12-14 tūkstančių ir ne kitaip. Iš mano turėtų daugybės automobilių galiu tikrai siūlyti pasiieškoti tvarkingos corollos verso ir tikrai važinėsite be didelių rūpesčių su padoriomis kuro sąnaudomis, šiuolaikiška malonia išvaizda, komfortu. Tiesa, nevertėtų pirkti su 2,2 d4d 130 kw d-cat varikliu, jis kelia daugiau problemų, ypač su kuro purkštukais kurie iki šiol neremontuojami, nauji laaabai brangūs o ir kuro sąnaudos apart geros traukos šių variklių nedžiugina.

Patarimai perkančiajam

Pasiieškoti auto su 2,0 85 kw ar 2,2 100 kw varikliu, patikrinti stovį servise, pasikviesti perkant variklių meistrą pasiklausyti variklio darbo, purkštukų stovio.

Rekomenduojami video